کریمی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری با حضور در ناحیه 2 منطقه 13 از ناحیه پایلوت تهران در اجرای طرح ویژه تفکیک پسماند بازدید و از پرسنل برترین اداره بازیافت شهر تهران قدر دانی کرد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، طباطبایی رئیس اداره بازیافت منطقه با بیان این مطلب که پس از اجرای آخرین ارزیابی از سوی سازمان مدیریت پسماند و کسب برترین رتبه در بین مناطق 22 گانه توسط منطقه 13، این منطقه مستعد اجرای طرح های پایلوت شهر تهران شناخته شد.
وی ادامه داد: پس از بررسی های تکمیلی ناحیه 2 منطقه 13 جهت اجرای طرح کد اشتراک انتخاب و به عنوان ناحیه پایلوت به سازمان مدیریت پسماند معرفی شد.
 
رئیس اداره بازیافت منطقه تصریح کرد: جلسات متعددی در خصوص نتایج اجرای این طرح در سازمان مدیریت پسماند و همچنین معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با مسولین مرتبط برگزار و نهایتاً آثار مثبت اجرای این طرح به استحضار معاون محترم خدمات شهری شهرداری تهران رسید.
 
طباطبایی با اشاره به اینکه در انتخاب ناحیه 2 منطقه 13 به عنوان منطقه پایلوت بافت فرهنگی و تراکم جمعیت در نظر گرفته شده بود افزود: فضای کاری مناسب و تعامل مثبت شهرداری ناحیه 2 و اداره بازیافت با تدابیر شهردار محترم منطقه باعث اجرای موفق این طرح در سطح منطقه 13 شد.
 
رئیس اداره بازیافت ادامه داد: پس از ارسال گزارش های متعدد از سوی معاونت امور شهری شهرداری منطقه 13 در خصوص اجرای موفق  توزیع کد اشتراک به شهروندان دکتر کریمیان مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شخصاً با حضور در محله های ناحیه 2 در جریان میزان رضایت شهروندان از اجرای این طرح در منطقه 13 قرار گرفت.

گفتنی است در این بازدید دکتر کریمیان از عملکرد مثبت اداره بازیافت و ناحیه 2 شهرداری منطقه 13 تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح در سایر مناطق شهر تهران موجبات رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: پسماند ، شهرداری ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار