لطیفی در خصوص اینکه استیلی حق فعالیت در باشگاه راه آهن به عنوان مالک را ندارد گفت:‌استیلی از ابتدا هم ادعای مالکیت نداشت و در مصاحبه‌هایش اعلام کرد مالکیت باشگاه راه آهن در اختیار قوه قضائیه‌ است.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:‌استیلی از اول هم ادعای مالکیت نداشت و در واقع سرمربی باشگاه راه آهن است تا تکلیف نهایی باشگاه  مشخص شود و من امیدوارم تا چند روز آینده  این مشکل حل شود و استیلی به عنوان مالک راه آهن معرفی شود.
 
وی در مورد اینکه در مزایده‌های انجام  شده کسی شرکت نکرده بیان کرد: واقعیت این است که در فوتبال ایران کسی که عاقل باشد نمی‌‌آید پولش را جایی هزینه کند که منبع درآمدی ندارد بلکه آدم عاشق و کسی که به منافع‌ خود فکر نمی‌کند و به فکر کارها‌ی خیر و جوانان است امتیاز باشگاه راه آهن را می‌خرد.
 
وی ادامه داد: استیلی‌ از عاشقان‌ این کار است و اگر مالکیت باشگاه راه آهن در اختیار استیلی قرار بگیرد اشتغال زایی برای بازیکنان در رده های مختلف جوانان،‌نوجوانان، امید و غیره‌ صورت می‌گیرد و این امر خدمت بزرگی برای فوتبال کشورمان و جوانان ایجاد می‌کند.
 
وی افزود: اگر به جای باشگاه راه آهن وضعیت مالکیت سرخابی‌ها قرار بود مشخص شود خیلی‌ها مشتاق خرید امتیاز این دو باشگاه  بودند چون منبع‌ درآمد هستند اما از باشگاه راه آهن نه تنها در آمدی به دست نمی‌آید بلکه باید از جیب هم خرج شود.
 
 مربی تیم فوتبال راه آهن در خصوص اینکه بابک  باید تصمیم بگیرد اظهار داشت: نماینده زنجانی امضا داده و باشگاه را به استیلی واگذار کرده است. تنها امضای نهایی دادستانی مانده که البته باید به دادستانی هم حق داد. زیرا اموال دولت است و حق دارد به بالاترین قیمت به فروش برساند اما باید این مسأله را لحاظ کند که اگر 100 مرتبه هم مزایده بگذارد چون راه‌آهن درآمدزایی ندارد کسی امتیاز این باشگاه را نمی‌خرد.
 
علی لطیفی در ادامه بیان داشت: دادستانی باید دید مثبتی نسبت به این قضیه داشته باشد زیرا با مالکیت استیلی شاهد اتفاقات مثبت زیادی می‌شویم از جمله اشتغال‌زایی و اینکه حداقل 400 خانواده منبع درآمدی به دست می‌آورند.
 
لطیفی تصریح کرد: استیلی هم چند میلیارد هزینه کرده و به نظر من بهترین راهکار این است که دو طرف معامله با یکدیگر  به توافق برسند.
 
مربی تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه اظهار داشت: از آنجا که نیت باشگاه راه‌آهن خیر است و به اعتقاد من استیلی در کادر فنی هم مربی بازیکن‌سازی است بنابراین فوتبال ما می‌تواند از مدیریت استیلی استفاده کند.
 
علی لطیفی درخصوص بازی مقابل نفت تهران گفت: ما آنالیز کافی را انجام داده‌ایم. تیم فوتبال نفت تیم خوبی است و از مربی و کادر فنی خوبی هم بهره‌مند است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما بازیکنانی داریم که از قابلیت بالایی برخوردارند و هر چند بازیکنان خارجی و سرشناسی نیستند اما پتانسیل بسیار زیادی دارند.
 
گفتنی است، باشگاه راه‌آهن برای دومین بار پیاپی به مزایده گذاشته شد اما خریداری برای آن پیدا نشد به هر حال باید دید که تکلیف مالکیت باشگاه راه‌آهن در چند روز آینده مشخص می‌شود یا نه.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: لطیفی ، تیم ، استیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار