مربی تیم فوتبال را‌ه‌آهن در خصوص جایگزینی فجر سپاسی به جای راه‌آهن گفت: به طور حتم مشکل باشگاه راه‌آهن با مشارکت جعفری دولت‌آبادی و تاج حل خواهد شد.

علی لطیفی، مربی تیم فوتبال راه‌آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: من فکر می‌‌کنم دادستان پرونده رسیدگی به مالکیت باشگاه راه‌آهن و همچنین تاج تمام تلاششان را برای حل مشکل مالکیت این باشگاه خواهند کرد.

وی افزود: در جلسه‌ای که امروز برای حل مشکل مالکیت باشگاه راه‌آهن تشکیل شد مسئولین فدراسیون و افرادی که در جلسه‌ حضور داشتند همگی معتقد بودند که این باشگاه باید متعلق به استیلی باشد.

وی ادامه داد: باید در نظر داشته باشیم که خرید باشگاه راه‌آهن به جز انجام کار خیرخواهانه برای استیلی منفعتی ندارد.

لطیفی تصریح کرد: در فصل نقل و انتقالات بازیکنان به جهت نام استیلی به این تیم آمدند و اگر قرار باشد شخص دیگری جایگزین استیلی شود احتمال اینکه بازیکنان نخواهند در تیم حضور داشته باشند وجود دارد.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد: من اطمینان دارم باشگاه راه‌آهن در شرایطی است که نمی‌تواند درآمدزایی کند و به همین دلیل از زمانی هم که اعلام شد این باشگاه به فروش می‌رسد، کسی حاضر به خرید باشگاه نشده اما افراد خیری باشگاه راه‌آهن را خریداری کردند و به دلیل اطمینان به شخص استیلی این باشگاه را به نامش کردند تا مشکلات باشگاه حل شود.

لطیفی خاطرنشان کرد: من از نیت خیر جعفری دولت‌آبادی برای حل مشکل باشگاه مطلع هستم و امیدوارم تا روز سه‌شنبه مشکل راه‌آهن حل شود تا ما بتوانیم در هفته‌های اول لیگ مقابل استقلال ظاهر شویم./ذ
 
انتهای پیام/

برچسب ها: راه آهن ، مالکیت ، استیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار