معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت: باید مشکلات و نیازهای جامعه را تشخیص داد و برای حل آن برنامه‌های آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، منیره سهرابی، با اشاره به فرارسیدن سالروز جهاد دانشگاهی در 16 مردادماه گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند عهده‌دار فعالیت‌های علمی و بنیادی در کشور باشد و برای تحقق بیشتر این مهم باید اقداماتی را در سطح كلان كشور برنامه‌ریزی كرد.

وی افزود: این نهاد انقلابی در عرصه‌های گوناگون آموزشی، پژوهشی و فضاهای فرهنگی، علمی و اجتماعی دستاوردهای بسیار ارزشمندی داشته است و باید برای تحقق رسالت خود به عنوان عنصر تاثیر‌گذار در عرصه‌های علمی كشور ایفای نقش نماید.

سهرابی خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی علاوه بر تخصصی نمودن فعالیت‌ها در همه‌ی عرصه‌ها، در بومی‌سازی و همچنین الگوسازی مناسب با فرهنگ ایرانی در یك بستر علمی نیز گام‌های موثری برداشته‌ است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد البرز به ارائه برنامه‌های آموزشی در راستای نیازهای جامعه و به‌صورت کاربردی تأکید کرد و گفت: باید مشکلات و نیازهای جامعه را تشخیص داد و برای حل آن برنامه‌های آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه داد.

وی افزود: مراکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان البرز، با برگزاری دوره‌های آموزشی آزاد و دوره‌های ویژه کارکنان دولت در دو بخش تخصصی و عمومی اقدام به ارائه خدمات آموزشی بسیار مطلوب و اثرگذار می‌کند که با استقبال بسیار خوب فراگیران همراه است.

این مسئول در پایان خاطر نشان كرد: دستاوردهای جهاد دانشگاهی مرهون تلاش جهادگرانی است كه با روحیه مدیریت جهادی علی‌رغم كمبود امكانات فعالیت‌های قابل توجهی در عرصه‌های مختلف به ثمر رسانیده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار