مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:تضعیف کنندگان قوه قضائیه می‌خواهند دادگاه را سیاسی جلوه دهند ، لاریجانی از خبرنگاران پارلمانی تقدیر می‌کند ، رژیم صهیونیستی به هیچ اصول و توافقی پایبند نیست و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

استفاده ابزاری مدعیان حقوق بشر از اعلامیه حقوق بشر/ وضعیت فلسطین و غزه یک امتحان بزرگ برای این کشورهاست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/14/2486639_149.jpg

رئیس دستگاه قضا گفت: وضعیت فلسطین و غزه یک امتحان بزرگ برای کشورهای مدعی حقوق بشر است و این وضعیت به شناخت ماهیت دروغین آنها کمک می‌کند، چرا که این مدعیان، در صحنه عمل برخوردی کاملا دوگانه و ابزاری دارند.

سال‌هاست ارتجاع عرب به نیابت از آمریکا عمل می‌کند/ نوع مبارزه فلسطینیان در کرانه باختری باید تغییر کند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر سران خائن و وابسته منطقه نبودند قطعاً منطقه با این همه آشوب و نابسامانی مواجه نبود، ده‌ها سال است ارتجاع عرب منطقه به نیابت از آمریکا و انگلیس عمل می‌کنند.

اصلاح‌طلبان با طرح نظارت بر روزنامه "همشهری" به دنبال تحقق اهداف خود هستند

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر برای تعیین ناظر بر روزنامه همشهری را اقدامی سیاسی خواند و گفت: اصلاح‌طلبان با طرح نظارت بر روزنامه همشهری به دنبال تحقق اهداف خود هستند.

تضعیف کنندگان قوه قضائیه می‌خواهند دادگاه را سیاسی جلوه دهند

 مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: کسانی که به دنبال تضعیف قوه قضائیه باشند بخاطر این است که شاید نگران حکمی است که قرار است صادر بشود. می‌خواهند دادگاه را سیاسی جلوه دهند.

پیشنهـاد تشکیل گروه‌هایی از کشورهای مستقل بـرای بـازدید و کمک به مردم غزه

معاون عربی و آفریقای وزیر خارجه کشورمان با همتای آفریقای جنوبی خود در حاشیه نشست وزرای خارجه کمیته فلسطین کشورهای عضو عدم تعهد جهت رسیدگی به موضوع غزه دیدار و گفتگو کرد .

لاریجانی از خبرنگاران پارلمانی تقدیر می‌کند

 نشست رئیس مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران پارلمانی روز شنبه در مجلس برگزار می‌شود.

خاوری برنگردد به صورت غیابی محاکمه می‌شود
 رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ارتباط با پرونده خاوری خاطر نشان کرد: ما با آمبوزمان بین‌المللی آسیایی و کانادایی مذاکره کردیم و آن‌ها قول‌هایی داده‌اند و چنانچه امیدی به بازگشت خاوری نباشد، وی را به صورت غیابی محاکمه می‌کنیم که محاکمه رؤسای بانک‌های(ملی، مسکن و صادرات) همزمان با خاوری انجام خواهد شد.

"سراج"مامور رسیدگی به پرونده آتش سوزی زندان شهر کرد شد
 طی حکمی رئیس دستگاه قضا، رئیس سازمان بازرسی کل کشور مأمور تحقیق و بررسی حادثه آتش سوزی زندان شهرکرد شد.

قیام در برابر ستم اسرائیل در غزه بر امت عظیم اسلامی واجب الهی است
 آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری بیانیه‌ای را در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه صادر کرد.

برگزاری پانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی در مشهد مقدس

 پانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور امسال با شعار «نسبت فرهنگ و اقتصاد در تمدن نوین اسلامی» از 3 تا 5 شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

رژیم صهیونیستی به هیچ اصول و توافقی پایبند نیست
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بدون تردید حوادث اخیر غزه یک نسل کشی تمام عیار است و رژیم نامشروع صهیونیستی با حمله به باریکه غزه نشان داد که به هیچ اصول و توافقی پایبند نیست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار