رئیس مرکز بررسی دکتریال ( اندیشه یقین ) گفت : تولیدات کودک در رسانه ملی در برخی موارد با برخورداری از ورژن غربی و تهدیدی برای کودکان و نوجوانان باید مورد آسیب شناسی قرار بگیرد .

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساختار مقوله فرهنگ در کشور گفت : انقلاب شکوهمند اسلامی با رهنمود های ارزشمند امام خمینی (ره) در کنار برخورداری از ساختاری سیاسی از قالبی فرهنگی نیز برخوردار بوده است و برخی رخداد ها مانند دفاع مقدس و ایثارگری خیل عظیم شهدا و جانبازان و ایثارگران ، انقلاب اسلامی ایران را با سایر انقلاب های دنیا غیر قابل مقایسه کرده است .

رئیس مرکز بررسی دکتریال ( اندیشه یقین ) با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری مبتنی بر تزریق تفکر و فلسفه به سیتم آموزشی و پرورشی کودکان و نوجوانان گواهی بر نگرانی ایشان نسبت به مقوله فرهنگی در جامعه است ، تصریح کرد : چشمان نگران ولی فقیه در راس حکومت الامی ایران بیانگر ارزش مقوله فرهنگ است.

عباسی با تاکید بر نقش انیمشن ها و تولیدات سینمایی خارجی در ژانر کودک بر ساختار تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان ایرانی از تزریق ورژن های خارجی در برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی یران ماند مجموعه عروسکی " کلاه قرمزی " با هدایت این قشر پایه در جامعه به سمت ثروت اندوزی خبرداد .

رئیس مرکز بررسی دکریال ( اندیشه یقین ) در ادامه این مطلب ابراز داشت : به منظور جلوگیری از نهادینه شدن اینگونه تفکرات مخرب در اذهان جامعه خانواده ها در کنار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بروی بازی های کامپیوتری مورد استفادته توسط این قشر پایه در جامعه نظارت خوبی داشته باشند .

عباسی در خاتمه با تاکید بر اینکه در قالب محتوای تولیدات انیمیشن و بازیهای رایانه ای موضوعاتی مقایر با اصول اخلاقی و ضد دستورات قرآن بازگو می شود ، اظهار داشت : با توجه به بازگویی پیچبیده ترین مسائل اجتماعی در تولیدات سینمایی درام و ژانر کودک و نوجوانان ، انیمیشن ها در شبکه نمایش خانگی و رسانه ملی باید مورد آسیب شناسی قرار بگیرند./ز


برچسب ها: تولیدات ، رسانه ملی ، آسیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.