رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: با تایید معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، انجام تست های دوپینگ از ورزشکاران لیگ برتر و دسته یک فوتبال به صورت منظم انجام می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، لطفعلی پورکاظمی اظهار داشت: تاکنون 8 نمونه تست دو پینگ در حاشیه مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال گرفته شده و این اقدام در هفته های آینده نیز تدوام خواهد یاقت .

وی افزود: در حاشیه هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ، محمد رضا خانزاده و احمد نورالهی از پرسپولیس ، مهدی شیری و سیامک کوروشی از نفت ، سجاد شهباززاده و مهدی کریمیان از استقلال ، وحید طالب لو و بهادر عبدی از راه آهن کسانی هستند که از آنها تست دو پینگ به عمل آمده است .

 پور کاظمی اظهار داشت : براساس مصوبه نادو، مقرر شده به طور منظم تست های دو پینگ از ورزشکاران لیگ برتر و دسته یک فوتبال در تهران و استان ها به عمل آید .

 وی ادامه داد : این تصمیم در نشستی که با دکتر سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای انجام شد مورد تایید قرار گرفت و وی با جدیت، خواستار حضور افسران نادو در اردوهای تمرینی و مسابقات فوتبال شد.

 رئیس فدراسیون پرشکی ورزش توضیح داد : ما مصمم هستیم در بخش فوتبال نیز همانند سایر فدراسیون های ورزشی موضوع دوپینگ پیگیری شده و این اقدام در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال نیز انجام شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتبال ، تست ، دوپینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار