کرمانی مقدم: هیچ‌کس رقم قراردادهای اعلام شده را باور نمی‌کند

کارشناس فوتبال گفت: تیم‌ها با توجه به بازیکنان و اردو تمرینات خوبی که انجام داده‌اند می‌توانند لیگ خوبی را نسبت به سال‌های گذشته به نمایش بگذارند.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره ارزیابی‌اش از لیگ چهاردهم افزود: لیگ چهاردهم سخت‌تر است چرا که تیم‌های حاضر در لیگ با توجه به بازیکنان خوبی که گرفته‌اند و اردو و تمریناتی که انجام داده‌اند بازی‌های بهتری به نمایش خواهند گذاشت.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی استقلال- راه‌آهن و نفت و پرسپولیس اظهار کرد: بازی‌هایی که در پیش رو داریم سخت خواهد بود چرا که همه تیم‌ها از موقعیت‌های خوبی برخوردارند و تیم راه‌آهن نیز با وجود مشکلاتی که در داشته است توانسته به لیگ راه پیدا کند و همچنین تیم نفت نیز تمرینات خوبی را انجام داده تا بتواند در این بازی راحت‌تر عمل کند.

وی همچنین درباره جوانگرایی که در تیم‌ها اتفاق افتاده است بیان کرد: شک نکنید که این جوانگرایی در فوتبال به ما کمک می‌کند و زودتر از اینها باید جوانگرایی را در تیم‌ها انجام می‌دادیم ولی باز این عمل زود انجام شد و تیم‌ها به سمت جوانگرایی گام برداشتند.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از رقم قراردادهای تیم‌ها که واقعی است یا خیر اظهار کرد: نه اصلا واقعی نیست ولی تیم‌ها نباید رقم قراردادها را اعلام کنند چرا که هر بازیکن یک قیمتی دارد و اگر تیم‌‌ها بخواهند آن مبلغ را کمتر بدهند این باعث می‌شود بازیکنان ما به کشورهای عربی بروند پس بهتر است که رقم قراردادها را باشگاه با توجه به بازیکنان در نظر گرفته تعیین و پرداخت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.