دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تمرینات آماده سازی تیم در شرایط مطلوبی در سالن والیبال فدراسیون در حال برگزاری است.

علی نادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: با بازی‌های خوبی که ملی‌پوشان در طول مسابقات لیگ جهانی از خود به نمایش گذاشته‌اند توقعات مردم تا حد قابل توجهی بالاتر رفته است امیدوارم با حضور خوب تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان این انتظارات برآورده شود.
 
دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی مردان جهان و بازی های آسیایی کره باید با انگیزه ای که در لیگ جهانی حاضر شدند کار را دنبال کنند تا بتوانند در لهستان نتیجه ای قابل قبول و خوب را به دست آوردند و یکی از سکوهای این پیکارها را به خود اختصاص دهند.
 
بازیکن پست دفاع وسط تیم ملی والیبال افزود: خوشبختانه مسئولان فدراسیون تلاش خود را برای انجام بازی های تدارکاتی خوب و سطح بالا بکار گرفته‌اند  امیدواریم بتوانیم از آن به بهترین نحو استفاده کنیم و از نظر کیفی سطح کارمان تا حد قابل توجهی ارتقا پیدا کند.
 
نادی در خصوص حریفان تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی مردان جهان گفت:در لهستان حریفان شناخته تر شده هستند برزیل، آمریکا، لهستان، روسیه ، ایتالیا جزو مدعیان صاحب نام و سطح بالای جهان محسوب می شوند برد این تیم ها در مسابقات جهانی نیاز به کار تمرین و تمرین بسیار زیاد دارد، چون سطح کیفی بازی‌های جهان بسیار بالاست تمام تیم‌های مدعی برای کسب مدال و سکو در این پیکارها حاضر می‌شوند امسال تیم لهستان میزبان برای کسب عنوان قهرمانی در این پیکارها شرکت می‌کند. در کنار آنها تیم‌های برزیل، روسیه و ایتالیا هم به دنبال رسیدن به مقام هستند.
 
وی افزود: من از نظر بدنی در آمادگی مطلوبی به سر می‌برم ولی چون حدود سه الی چهار ماه است که کار گروهی انجام نداده‌ام و در کنار تیم نبودم برای رسیدن به هماهنگی با دیگر هم‌تیمی‌های خود سخت تلاش می‌کنم و به تمرین بیشتر احتیاج دارم.
 
کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص حضورش در تیم ملی و کسب عنوان کاپیتانی تیم به طور مجدد گفت: در این مورد با اعضای کادر فنی و مسئولان فدراسیون صحبت کردم. حضورم در ترکیب تیم به عنوان کاپیتان بستگی به نظر سرمربی دارد من فقط به خاطر تیم ملی آمده‌ام و تلاش خود را برای حضور موفق در ترکیب تیم به کار خواهم گرفت.
 
نادی افزود: پیش از این تا زمانی که در خدمت تیم ملی بود نهایت توانم را برای حضور موفق در ترکیب را به کار گرفتم از این پس هم وضعیت به همین منوال خواهد بود برایم نفس کار مهم است که در خدمت تیم ملی باشد حال چه در پست کاپیتانی و یا چه در پست بازیکن بودن.
 
تیم ملی والیبال کشورمان هم‌اکنون تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان جهان که شهریور ماه امسال در کشور لهستان برگزار می‌شود در تهران دنبال می‌کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، جهانی ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار