اسماعیلی گفت: شیرهای برگشتی کارخانه‌ها که در ایستگاه‌های جمع آوری شیر تحت عنوان سنتی یا فله‌ای به مردم فروخته می‌شود در کارخانه‌ها غیر قابل دریافت و عموما در ایستگاه‌های جمع آوری شیر به فروش می‌رسد.

محمدرضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شیرهای برگشتی کارخانه‌ها که در ایستگاه‌های جمع آوری شیر تحت عنوان فله‌ای یا سنتی به مردم فروخته می‌شود در کارخانه‌ها غیرقابل دریافت و عموما در ایستگاه‌های جمع آوری شیر به فروش می‌رسد.   
 
وی در ادامه افزود: پرونده شیرهای با طعم وایتکس نیز همچنان باز است و به آن‌ها رسیدگی می‌شود.   
 
اسماعیلی با اشاره به حضور دو نماینده از سازمان استاندارد و اداره نظارت بر مواد غذایی بر کنترل کیفی شیر تصریح کرد: در مراحل پاستوریزیه کردن شیر اگر هرگونه افزودنی در مراحل تولید، پالایش و فیلتراسیون به این دستگاه‌ها اضافه شود، دستگاه‌های تولید با مشکل مواجه می‌شوند.   
 
رئیس اتحادیه فرآورده‌های لبنی با اشاره به تکمیل نبودن پرداخت مابه التفاوت ۳۰۰ میلیارد تومانی یارانه‌ها به برخی شهر‌ها اضافه کرد: از سال ۹۲ تاکنون به برخی استان‌ها این مابه التفاوت پرداخت نشده است.   
 
اسماعیلی با بیان اینکه ۴۰ درصد افزایش قیمت شیر به بسته بندی آن باز می‌گردد، گفت: این مسائل جانبی برای هزینه شیر افزوده است.

وی در پایان یادآور شد: اضافه کردن روغن پالم به شیر باید با مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و همچنین سازمان استاندارد صورت می‌گیرد و اگر غیر از این باشد، با کارخانه متخلف برخورد می‌شود.   
 
انتهای پیام/

برچسب ها: شیر ، برگشتی ، فله ، ایستگاه ، کارخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی علاقبند
۱۵:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
لطفا ارسال نماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
مغازه لبنيات سنتي كه مصرفش روزي دو كيلو نيست
با دامدار قرارداد يك ساله دارن

اين حرفا چيه؟
Iran (Islamic Republic of)
یاور
۰۸:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
آقای اسماعیلی با این نظرشون میخواهند غیر مستقیم مردم را از خرید شیر فله ای محروم کنند تا دوستانشون بتونند با زندگی مردم راحتتر بازی کنند
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۰۸:۴۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
واقعا متاسفم براي خودم و شماها
انقد تقلب و دروج رايج شده كه اضافه كردن روغن درختي به شير هم با مجوز انجام ميشه
نميشه شير خود شير باشه
واقعا نظارت انقد سخته؟
آخرین اخبار