آریایی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افزودن روغن پالم به شیر غش در معامله است/وزارت بهداشت با نظارت بیشتر مانع از این اقدام شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه افزودن روغن پالم به شیر به هیچ عنوان مورد تائید ما نیست، گفت: افزودن روغن پالم به شیر غش در معامله است چرا که مردم پولی را در قبال دریافت کالایی پرداخت می‌کنند که واقعی نیست.

احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه افزودن روغن پالم به شیر به هیچ عنوان مورد تائید ما نیست، گفت: این اقدام سلامت شهروندان را به صورت جدی به مخاطره می‌اندازد و لازم است وزارت بهداشت و درمان با نظارت و مداخله بیشتر مانع از این اقدام شود.   
 
وی با تاکید بر اینکه افزودن روغن پالم به جای چربی طبیعی شیر سبب رسوخ چربی در رگهای خونی و بدنبال آن امراض قلبی و عروقی می‌شود، افزود: افزودن روغن پالم به شیر غش در معامله است، چرا که مردم پولی را در قبال دریافت کالایی پرداخت می‌کنند که واقعی نیست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان با بیان اینکه این کمیسیون قطعا موضوع را در هفته آتی بررسی خواهد کرد خاطر نشان ساخت: کشورهایی که به لحاظ سلامت در رتبه‌های بالای جهانی قرار دارند به میزان کافی از پروتئین‌ها و مواد لبنی استفاده می‌کنند، بنابراین هر چه مصرف این دو مؤلفه در هر کشور افزایش پیدا کند سلامت آن جامعه هم تضمین می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار