بر اساس مصوبه شورای معاونین امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه پایتخت، بر بسیج نیروها و امکانات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای جمع آوری کمک های نقدی شهروندان شریف و نوعدوست تهرانی به مردم مظلوم غزه با همکاری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکید شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، جلسه شورای معاونین امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22گانه پایتخت به ریاست معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با حضور مدیران کل اداره برنامه ریزی وتوسعه شهری، بانوان، فرهنگی، مطالعات اجتماعی و آموزش های شهروندی، معاونین امور اجتماعی وفرهنگی مناطق 22گانه تهران و همچنین نمایندگان سازمان ها و شرکت‌های وابسته شهرداری تهران در سالن کنفرانس ساختمان  معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طی این نشست از همکاری شهرداران و معاونین امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22گانه جهت اجرای مناسب ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان قدردانی کرد و اظهار داشت: امسال برنامه های ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف پایتخت با توجه به رویکرد گستردگی، تنوع برنامه ها و مدت زمان طولانی آن و در سطح کیفی بسیار مناسبی اجرا شد و حضور شهروندان به صورت خانوادگی را در این مراسم به همراه داشت که از تلاش های برگزارکنندگان آن تقدیر و تشکر می کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع فلسطین اشاره کرد و ضمن محکوم کردن کشتار مردم بی دفاع غزه از سوی رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: ما تمام امکانات شهرداری را برای جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به  نوار غزه بسیج می کنیم  که موفقیت در این امر تلاش همگانی همکاران را می طلبد.

امرودی اعلام کرد: ما آمادگی تامین بخشی از نیازمندی‌های کودکان فلسطینی را با همت و همکاری شهروندان تهرانی داریم و اگر امکان حضور در کنار آن‌ها را نداریم این کمترین کاری است که می‌توانیم در حمایت مردم غزه انجام دهیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: در چند روز آینده در تمام محلات شهر تهران توسط سراهای محلات و با همکاری هلال احمر جمع آوری کمک‌های نقدی شهروندان برای مردم مظلوم غزه آغاز خواهد شد و امیدواریم با کمک‌ و پشتیبانی مردم سهم خودمان را برای حمایت مردم فلسطین انجام دهند.

همچنین حجت الاسلام سید عبدالله حسینی، مشاور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و معاون آفریقای اتحادیه بین المللی سازمان های غیر دولتی حامی ملت فلسطین نیز ضمن ارائه گزارش کوتاهی از وضعیت بحرانی غزه، خواستار همکاری هلال احمر با شهرداری تهران و همت معاونین امور اجتماعی مناطق، مدیران و مدیران سراهای محلات برای اطلاع رسانی و جمع آوری کمک های شهروندان تهرانی به ملت مظلوم غزه شد.

در این نشست، فرحناز رافع، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گزارشی از اقدامات این سازمان برای کمک به مردم مظلوم غزه  ارائه داد و افزود: تاکنون مردم نوعدوست کشورمان دراستانهای مختلف کشور کمکهای نقدی و غیر نقدی چشمگیری را  از طریق جمعیت هلال احمر به مردم مظلوم غزه اهدا کردند.

رافع، آمادگی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری با معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای جمع آوری کمکهای شهروندان تهرانی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کرد.

در ادامه این نشست، حسین زارع صفت، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ضمن رونمایی از نقشه الکترونیکی شناسایی و بهسازی فضای بی دفاع شهری در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی، همکاری معاونین اجتماعی مناطق جهت بارگذاری اقدامات بهسازی و نوسازی فضاهای بی دفاع شهری در این نقشه را خواستار شد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار