مسئول برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی زیر14 سال آسیا گفت:یکی از مهمترین برنامه های ای اف سی توسعه فوتبال در این رده سنی است چراکه بازیکنان در این سن ذهن های بسیار آماده ای برای یادگیری دارند.

به گرازش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، شيل کمیل گفت: یکی از مهمترین برنامه های ای اف سی توسعه فوتبال در این رده سنی است چراکه بازیکنان در این سن ذهن های بسیار آماده ای برای یادگیری دارن و یادگیری در این سن تضمین کننده پیشرفت آینده فوتبال آسیا است.
 
وی ادامه داد: از سال 2013 تا هم اکنون برای توسعه فوتبال زیر 14 سال ها 113 بازی بعلاوه دو دیدار برگزار شده روز گدشته در 43 کشور شرکت کننده برگزار کرده ایم که دستاورد بزرگی برای فوتبال آسیا به شمار می رود.خوشبختانه بیشتر کشورهای آسیایی و به خصوص ایران در بخش توسعه فوتبال رده های سنی پایه عملکرد خوبی داشته اند و میزبانی همدان هم توجه زیاد ایران به پیشرفت فوتبال پایه را بیش از پیش نمایان کرده است.
 
ناظر ای اف سی بیان کرد: میزبانی همدانی ها شایسته و ستودنی است و امیدواریم در آینده بازهم شاهد برگزاری رویدادهای مهم فوتبال در این شهر باشیم.

 از فدراسیون ایران و مسوولان اجرایی استان همدان جهت برگزاری مطلوب رقابت های فهرمانی زیر 14 ساله های آسیا و همنطور برگزاری مراسم افتتاحیه در این مکان تاریخی، فرهنگی و زیبا تشکر ویژه ای می کنم.

 کمیل در پایان درباره این تورنمنت و اهدافش گفت: از هشت تیم شرکت کننده در مرحله نهایی مسابقات مش خواهم تا فوتبال با کیفیت و تماشاگرپسند را بدون در نظر گرفتن نتیجه ارایه بدهند چراکه همه تیم ها برای ای اف سی قهرمان هستند و مهم ترین مساله رعایت احترام، دوستی ملل و تجربه و پیشرفت بازیکنان است. از همه تیم های شرکت کننده قدردانی می کنیم.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار