تیم فوتبال زیر 14سال ایران که در نخستین بازی خود در مرحله نهایی مسابقات زیر14سال آسیا به مصاف تیم ملی تیمور شرقی رفته بود موفق شد این بازی را با نتیجه چهار بر یک به پایان برساند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این  دیدار از ساعت 15 در ورزشگاه 10هزار نفری شهید حاجی بابایی شهر مریانج همدان برگزار شد که تیم ملی فوتبال نونهالان ایران در نهایت با حضور 100 تماشاگرو با گل های ذبیع الله کوهکن (دقیقه 24) وحید نامداری (دقیقه 25) محسن گودرزی (دقیقه 52) و محمد ذوالفقاری(دقیقه 60) به برتری رسید.

لازم به ذکر است در دقیقه 49 یکی از بازیکنان تیم ملی تیمور از زمین بازی اخراج شد و معراج اسماعیلی دروازه بان ایران نیز در دقیقه 60 به دلیل خطای روی بازیکن تیمور شرقی با کارت زرد جریمه شد و تک گل تیم ملی تیمور شرقی از روی نقطه پنالتی در وارد دروازه ایران شد.

داوری این دیدار را چوی یونگ از چین و  کمک داورها هم چی سانگ یوپ از کره جنوبی وکاشارا هیروکی ازژاپن برعهده داشتند.

در این دیدار محمد ذوالفقاری، سجاد شنان طرقی، حمیدرضا اکبری به ترتیب به جای محمدرضا غبیشاوی، مهرداد زارعی و وحید نامداری به میدان رفتند.

تیم تیمور شرقی در دقایق ابتدایی بازی از جناحین نفوذهای خوبی روی دروازه ایران داشت و در 10 دقیقه اول موقعیت های خطرناکی روی دروازه ایران ایجاد کرد اما نونهالان ملی پوش ایران با درخشش ذبیع الله کوهکن و مهرداد زارعی توانست در ادامه بازی با تسلط بر بازی به چهار گل برسد.

لازم به ذکر است مهدی مهدوی کیا سفیر ای اف سی در رده های پایه و احسانی رییس کمیته آموزش فدراسیون با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک دنبال کردند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار