مدیرکل مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت : خراسان رضوی پیشگام استان های کشور در صنعتی سازی ساختمان است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد دکتر غلامرضا هوایی گفت :در برخی جوامع به صورت مطلق به دانش توجه شده و تولید دانش بسیار زیاد انجام می شود ولی چنین جوامعی که اغلب وقت را صرف گسترش علوم پایه می کنند، نمی تواننند بهره کامل از علم را ببرند و درشاخه های صنعت که شاهد رقابت تجاری هستیم رقابت های آنها زود گذر و غیر زاینده است.

وی گفت: برای رسیدن به موفقیت وتبیین صحیح جایگاه فناوری های نوین صنعت ساختمان لازم است ارگان های مختلف همچون نظام مهندسی، شهرداری ، دانشگاه و... ماموریت خود را در خصوص فناوری های نوین صنعت ساختمان بشناسند تا براساس آن پلان مشخصی به اجرا درآید و موفقیت حاصل شود .

هوایی گفت : اصلاح مصالح و مشخصات فنی دقیق به دست آمده ،استاندارد بودن خط های تولید و پس از آن منطقه شناسی ، شیوه صحیح صنعتی سازی ساخت وساز ها درکشور است.

رییس شورای سیاستگذاری سومین همایش فناوری های نوین صنعت ساختمان افزود : حضور موثر عوامل اجرای با تجربه و متخصص و نیز توجه وحمایت مسئولان استانی باعث ارتقاء جایگاه همایش و افزایش بهره وری لازم در در ابعاد مختلف خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد باید سیاستگذاری ها به گونه ای باشد تا سومین همایش نسبت به همایش های قبل از اثر بخشی بیشتری در توسعه و ترویج فرهنگ و معماری اسلامی در قالب فناوری های نوین صنعت ساختمان برخوردار شود./ز

برچسب ها: فناوری ، ساختمان ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.