دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: رژیم صهیونیستی از موضوع آتش بس به دنبال نفس گرفتن دوباره برای انجام جنایات بیشتر در غزه است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا باهنر" در نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به طولانی شدن و گستردگی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: گستردگی جنایات و وحشی‌گری‌های رژيم غاصب صهیونیستی در جنگ غزه موضوع آتش بس را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

باهنر افزود: هدف صهیونیست‌ها از انجام جنایات هولناک و حملات گسترده نظامی در غزه خلع سلاح حماس و مبارزان فلسطينی بود كه در اين رابطه شديدا ناكام ماند.

وی گفت: مردم غيور و شجاع فلسطین با مقاومت و ايثار وصف نشدني كه ريشه در اعتقادات اصيل اسلامی و الهی دارد در اين تهاجم ناجوانمردانه با پيروزی قريب‌الوقوع محاصره همه جانبه علیه خود را در نوار غزه را خواهند شكست.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی از موضوع آتش بس به دنبال نفس گرفتن دوباره برای انجام جنایات بیشتر است.

باهنر به مواضع کشورهای منطقه در برابر جنایات رژیم صیهونیستی در غزه اشاره و تصریح کرد: کشورهای منطقه در این فاجعه بزرگ ضد انسانی و اخلاقی نتوانستند مواضع اسلامی خود را حفظ و با عدم موضع‌گیری صریح و حتی با جانبداری از رژیم غاصب صهیونیستی به صورت آشکار و پنهان خیانت‌های عظیمی را به اسلام در سطح جهان و مردم فلسطین وارد کرده‌اند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره بسته پیشنهادی دولت در حوزه اقتصادی گفت: پاشنه آشیل خروج از هر رکود اقتصادی مهار تورم است و دولت برای ایجاد رونق اقتصادی مطمئنا باید تورم را تحمل کند.

باهنر خاطر نشان کرد: بسته پیشنهادی اقتصادی نمی‌تواند یک مقاله باشد بلکه باید در خود بندهای جدی داشته باشد که با تصمیم‌گیری‌های صحیح دولت بتوان رونق اقتصاد را با یک شتاب مناسب و با کمترین تورم هدایت کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار