اولین جلسه آموزشی ناظران ۱۸۸۸ پهنه شرق با هدف آشنایی ناظران با وظایف و راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات امور شهری به میزبانی سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۴ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ؛ این جلسه با حضور کار‌شناسان اداره ناظرین مرکز، روسای ساماندهی ۱۸۸۸ مناطق ۴، ۸، ۱۳، ۱۴، ۱۵ جانشین و روسای ادارات معاونت امور شهری منطقه و ۳۵ نفر از ناظرین فعال پهنه شرق در ساختمان شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.  
 
برپایه این گزارش، در این جلسه مهم‌ترین فعالیت‌های روز سامانه بر انضمام هدف تشکیل جلسات پهنه شرق به اطلاع حاضرین رسانده شد و سپس پاور پوینت آموزشی با ارائه کار‌شناسان سامانه ۱۸۸۸ منطقه در دو بخش مبانی نظری و ایجاد نگرش و معرفی موارد علمی مربوطه و در دو بخش دوم آشنایی با سیستم و ساختار و گردش پیامهای ثبتی و چگونگی ثبت پیام با جزئیات کامل انجام شد.  
 
گفتنی است؛ در بخشی دیگر از جلسه جانشین معاونت امور شهری منطقه آموزش لازم را در خصوص مسائل مربوط به امور حوزه امور شهری و فعالیت‌ها و راهکارهای ارائه شده به انضمام اطلاعاتی در خصوص نحوه فعالیت ادارات بازیافت، فضای سبز، خدمات شهری، ساماندهی، زیباسازی و دیگر فعالیتهای حوزه مربوطه را ارائه کردند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اولین ، جلسه ، آموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار