پایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری شروع به کار کردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان  چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری سال 93 و آغاز فرایند انتخاب رشته داوطلبان 14 پایگاه انتخاب رشته وابسته به اداره کل آموزش و پرورش این استان فعالیت مشاوره ای خود را در این زمینه در سراسر استان چهارمحال و بختیاری آغاز نموده است.

عوضعلی حبیبی افزود: با حضور مجرب ترین و کار آزموده ترین مشاوران در این پایگاه ها علاوه بر ارائه خدمات انتخاب رشته به کمک نرم افزار های قوی انتخاب رشته مشاوره و راهنمایی های لازم و اطلاعات مربوط به هر رشته و دانشگاه اختیار داوطلبان قرار می دهند.

وی گفت: هزینه انتخاب رشته هر داوطلب مبلغ 150 هزار ریال است که در شورای آموزش و پرورش مصوب شده است.

حبیبی، ضمن هشدار به داوطلبان برای مراجعه به مراکز غیر مجاز انتخاب رشته، تصریح کرد: به داوطلبان توصیه می کنیم که در صورت امکان به مراکز مشاوره و راهنمایی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری مراجعه نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری 93 از 15 مرداد ماه به مدت 8 روز در این پایگاه ها انجام می شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۶:۳۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
سال قبل یعنی 92 افراد زیادی با رتبه های بسیار بالا مانند 35000 در منطقه خودش و یا 19000 منطقه 3 تربیت معلم قبول شدند اما امسال من با رتبه 8750 منطقه 3 مجاز به انتخاب کدرشته های دانشگاه فرهنگیان نیستم،آخه این چطور ممکنه؟وقتی دیدم مجاز نیستم به خدا گریه هم کردم لطفا یکی پاسخ بده.