روز نخست رقابت‌های جهانی سپک تاکرا که در بانکوک پایتخت تایلند برگزار می شود با برتری تیم‌های دو نفره مردان و زنان کشورمان و راهیابی تیم هوپ تاکرای مردان به جمع 4 تیم برتر مرحله نیمه نهایی همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مسابقات دو نفره بخش بانوان تیم ملی سپک تاکرای بانوان کشورمان امروز با حساب 2 بر صفر از سد کامبوج گذشت و فردا (سه شنبه) به مصاف مالزی می رود.

در مسابقات دو نفره مردان هم تیم کشورمان با نتیجه دو بر صفر بنگلادش را مغلوب کرد و فردا در دومین بازی گروهی به مصاف استرالیا می رود.

رقابت‌های دو نفره در 9 گروه 3 تیمی برگزار می شود.

اما در رقابت‌های بخش هوپ تاکرای مردان که با شرکت بازیکنانی از کشورهای ایران، تایلند، ویتنام، فیلیپین، تایوان، آلمان، چین، پاکستان و هند برگزار می شود تیم ملی ایران با کسب امتیازات لازم به همراه فیلیپین، ویتنام و تایلند به جمع 4 تیم برتر مرحله نیمه نهایی راه یافت و فردا رقابت‌های خود را در این مرحله برگزار خواهد کرد.

همچنین مسابقات هوپ تاکرای بخش بانوان بعدازظهر امروز برگزار می شود و تیم هوپ تاکرای زنان کشورمان به مصاف رقبای خود می رود.

گفتنی است مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها امشب در ورزشگاه "راجامانگالا" شهر بانکوک برگزار خواهد شد.

لازم بذکر است سه داور اعزامی کشورمان به نام‌های مهدی سلامی، مهدی بائو و خانم مهدیه منظریه در رقابت‌های امروز قضاوت کردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رقابت ، تایلند ، تیم ، ملی ، ایران ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار