نخست وزیر لبنان اوضاع منطقه مرزی عرسال را دشوار و خطرناک توصیف کرد و بر حمایت از ارتش این کشور در مقابله با تروریسم تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛به نقل از شبکه المنار: "تمام سلام" در مصاحبه‌ای مطبوعاتی تاکید کرد: شروط دولت لبنان در مذاکرات بین افراد مسلح در عرسال و ارتش واضح است و بر اساس عقب‌نشینی عناصر مسلح تا منطقه الجرود و خارج از مرزهای لبنان و آزادی اسیران نیروهای نظامی و امنیتی است.

وی با دشوار و خطرناک توصیف کردن اوضاع در مناطق مرزی لبنان و سوریه، گفت: تلاش‌هایی برای برقراری آتش‌بس انجام شده و ما امیدواریم که این تلاش‌ها موفقیت‌آمیز باشد.

نخست وزیر لبنان با ابراز امیدواری نسبت به بررسی اوضاع عرسال در نشست اضطراری شورای وزیران این کشور که قرار است امروز برگزار شود، اظهار داشت: موضع سیاسی یکپارچه به مثابه دژی محکم برای ارتش خواهد بود.

"سلام" افزود: در نشست امنیتی روز یکشنبه تدابیر لازم برای حمایت از ارتش و نیروهای امنیتی در زمینه مبارزه با تروریسم اتخاذ شد.

وی خاطر نشان کرد: مانعی برای تلاش در راستای آتش‌بس و عقب‌نشینی افراد مسلح از عرسال وجود ندارد و این تلاش‌ها به پیگیری نیاز دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار