مربی تیم ملی تراپ جوانان گفت: با فشنگ‌هایی که در ایران ساخت ایران است اردوی تیم ملی اهداف پروازی از دیروز در حال برگزاری است.

علی افسری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از مسابقات قزاقستان به دلیل نبود فشنگ تمرینات تیم ملی اهداف پروازی تعطیل بود که بعد از دو ماه و نیم از دیروز اردو تیم ملی اهداف پروازی برای آماده سازی ورزشکاران در مسابقات اینچئون‌ آغاز شد.

وی افزود: تیر اندازان باید بتوانند تمامی مهارت تکنیکی که دارند را در این تمرینات دوباره بدست بیاورند تا بتوانند در مسابقات اینچئون‌باتوجه به شرایط و فشارهایی که رویشان است مهارت خود را اجرا کنند.
 
 وی در رابطه با وضعیت مهمات در تمرینات گفت: از تنها فشنگ موجود در ایران استفاده می‌کنیم اما یک مقدار اگر کیفیت تولید فشنگ را بالا ببرند شرایط خیلی بهتر می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد: ما تقریبا از امروز تا مسابقات اینچئون شش هفته فاصله داریم تا تمرینات خود را انجام دهیم و به هدف اصلیمان‌ که اینچئون است برسیم و نتایج خوبی کسب کنیم.
 
 وی همچنین که مسابقات آزاد ایتالیا اشاره کرد و گفت: برای آماده سازی تیراندازان‌ سه سری در مسابقات اینچئون را در نظر گرفتیم که در ابتدا مسابقات قزاقستان بود و بچه‌‌ها عملکرد خیلی خوبی داشتند و بعدی مسابقات چین که اوایل ماه رمضان برگزار شد و تیراندازان اهداف پروازی ما نتوانستند به آن مسابقات اعزام شوند و آخرین هدف برای آماده‌سازی تیراندازان مسابقات آزاد ایتالیاست که باید نهایت استفاده را برای کسب تجربه و رسیدن به آمادگی و رفع نقاط ضعف خود داشته باشند.

مربی تیم ملی اهداف پروازی اشاره کرد: برای انتخاب تیراندازان به مسابقات اینچئون، میانگین امتیازاتی که هر ورزشکار در شش ماه گذشته در مسابقات و تمرینات مختلف کسب کرده است در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: اما شرایط برای انتخاب تیراندازان اعزامی به اینچئون کمی فرق دارد، بر اساس مصوبه کمیته ملی المپیک تنها کسانی که شرایط مدال‌آوری دارند اعزام می‌شوندو ما هم نفراتی را باید اعزام کنیم که با توجه به حداقل امکانات بتوانند کسب مدال کنند.

علی افسری بیان کرد: در شش ماه گذشته سه تیراندازی که در رنکینگ برتر بودند برای اعزام به مسابقات اینچئون انتخاب شدند تا هم در مسابقات انفرادی و هم تیمی شرکت کنند.

اسامی افراد در تراپ دوبل شامل عزیزیان، امیر چاوشی و سیاوش خوش‌نویس است.

مربی تیم ملی تراپ دوبل در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها یک بخشی از همت ملی و کمک ملی هستند و برای رسیدن تمامی رشته‌های ورزشی به موفقیت می‌توانند مؤثر واقع شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار