معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تکمیل و اصلاح فهرست خدمات و کالاهای دانش‌بنیان در حوزه صنایع دریایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر علی وطنی، معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای فعالیت در حوزه صنایع دریایی از اصلاح و تکمیل فهرست خدمات و کالاهای دانش‌بنیان این حوزه خبر داد و گفت: خوشبختانه پس از تشکیل ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی طی دو ماه گذشته اقدامات بسیار مثبت و موثری در این زمینه انجام داده‌ و این ستاد با همکاری امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری، ضوابط و معیارهای ارزیابی این شرکت‌ها را تکمیل کرده‌است.

وطنی افزود: این شرکت‌ها جهت ثبت‌نام باید به سامانه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان به آدرس اینترنتی www.daneshbonyan.ir مراجعه نمایند تا پس از تکمیل اطلاعات و ثبت‌نام، مورد ارزیابی قرار گیرند. شرکت‌های دانش‌بنیان در صورت تایید و انطباق با شرایط و آیین نامه‌های مربوطه از تسهیلات و حمایت‌های مورد نظر بهره‌مند خواهند شد.

ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی، در راستای بهره گیری هرچه بیشتر توانمندی های موجود دریایی کشور در جهت توسعه فناوری های دریایی و همچنین در راستای سیاست های کوچک سازی بدنه دولت و استفاده از ساختاری چابک و به دور از گسترش تشکیلات اداری، قصد دارد تا اهداف و ماموریت های خود را با بهره گیری از منابع موجود در نهاد ها و ارگان های دریایی کشور و با سازماندهی واحد های ویژه شامل تشکیل شورا، کمیته ها، شبکه ماتریسی و ... دنبال کند. لذا به منظور تعامل سازنده بین بخشی و ایجاد هم افزایی، هم گرایی و هدفمندی فعالیت های توسعه ای دریایی کشور، نمایندگانی از همه دستگاه های اجرایی به همکاری دعوت کرده‌است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار