معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 5 از ساماندهی تعویض، بهسازی و طرح اصلاح هندسی در 26 تقاطع غرب تهران و شبکه بزرگ‌راهی این منطقه خبر داد.

ولی نجاتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ‌برای بازگشایی گره عملیاتی ترافیک و ارتقای ایمنی تردد و سهولت دسترسی‌های محل به شبکه معابر اصلی و فرعی، طرح اصلاح هندسی در این منطقه اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: با بررسی و مطالعات صورت گرفته، دسترسی به محل‌های غرب تهران در برخی از نقاط از اتصال مناسب شبکه بزرگ‌راهی برخوردار نیستند و بر روی 26 نقطه ترافیکی عملیات اصلاح آن‌ها اجرا خواهد شد.

نجاتی اظهار داشت: اصلاح هندسی در تقاطع بزرگ‌راهی اشرفی اصفهانی و شهید حکیم با هدف ارتقای ایمنی، در حال  انجام است.

نجاتی از تکمیل طرح ساماندهی تقاطع ستاری و با هنر خبر داد و گفت: با هدف تأمین اجرای این طرح دسترسی به خیابان باهنر از بزرگراه شهید ستاری است.

معاون حمل و نقل ترافیک در ادامه تصریح کرد: تقاطع‌های بزرگراه محمد علی جناح و خیابان دانش و هم چنین ساماندهی خیابان اسحاقی و  میدان شهران در غرب تهران از دیگر برنامه‌های  اجرا شده این منطقه است.

نجاتی در پایان خاطرنشان کرد: چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در غرب تهران یکی از دیگر از اقدامات مهمی  است که می‌توان در اجرای طرح ساماندهی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اصلاح ، هندسی ، تهران ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار