دبیر ستاد سهام عدالت استان یزد اعلام کرد: تمام دارندگان دعوتنامه سهام عدالت استان به ویژه کارگران فصلی و ساختمانی برای دریافت برگ سهام خود هر چه سریع‌تر به شرکت تعاونی‌های سهام عدالت محل سکونت خود در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مرادعلی میر اظهار داشت: آن دسته از دارندگان دعوتنامه سهام عدالت که تاکنون موفق به ثبت‌نام در شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستانی نشده‌اند، تا پایان مرداد ماه فرصت دارند به شرکت‌های یاد شده مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آزادسازی و قابل معامله شدن سهام عدالت در دستور کار موکد دولت، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی سازی قرار دارد، لازم است تعداد سهامداران سهام عدالت هر استان مشخص و قطعی شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تصریح کرد: افراد ذینفع به ویژه کارگران فصلی و ساختمانی و دیگر دارندگان دعوتنامه سهام عدالت در شهرستان یزد نیز باید به شرکت تعاونی سهام عدالت این شهرستان واقع در بلوار 17 شهریور، ابتدای بلوار شیخ صدوق، جنب میدان شهید رشیدی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5247680 تماس حاصل فرمایند.

کار توزیع برگ‌های سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمان و خانه کارگر بهمن ماه سال گذشته در استان یزد آغاز و در چندین نوبت تمدید شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: یزد ، سهام ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.