تلفن‌هاي ثابت استان اردبيل از دوشنبه، سيزدهم مرداد هم‌كد مي‌شوند. با هم كدسازي تلفن‌هاي ثابت اين استان، كدهاي بين شهري ۰۴۵۱ و ۰۴۵۲ به ۰۴۵ تغيير مي‌كند.

 به گزارش جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران، طرح هم كدسازي در سطح شهرستانهاي اردبيل، نير، نمين، سرعين، خلخال، كوثر، مشكين‌شهر، پارس‌آباد، گرمي (مغان) و بيله‌سوار انجام شده و شماره مشتركين در اين شهرستانها از ۷ رقم به ۸ رقم تغيير مي‌كند.
 
براساس اين گزارش، مشتركين تلفنهاي ثابت در شهرستانها و روستاهاي استان اردبيل براي اطلاع از تغييرات و دريافت شماره جديد خود مي‌توانند تا قبل از ساعت ۲۲ روز دوشنبه (سيزدهم مرداد) با ۱۱۸ و سامانه گوياي ۳۶۶۶ در محدوده استان و با شماره‌هاي ۰۴۵۱۳۶۶۶ و ۰۴۵۱۳۳۳۳۳۳۳ در خارج از استان و بعد از ساعت ۲۲ در داخل استان با سامانه گوياي ۳۶۶۶ و در خارج از استان با شماره‌هاي ۰۴۵۳۳۳۳۳۳۳۳ تماس بگيرند.
 
همچنين مشتركان مي‌توانند با مراجعه به سايت شركت مخابرات استان اردبيل به نشاني www.ardabil-tci.ir و واردكردن شماره تلفن قديم، از شماره جديد خود مطلع شوند.
 
​​براساس اطلاعيه ستاد هم‌كدسازي تلفنهاي ثابت، مشتركان براي انعكاس پيشنهاد و همچنين اعلام شكايت در اين زمينه، مي‌توانند به پورتال اطلاع‌رساني سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي به آدرس www.cra.ir بخش ثبت و پاسخگوئي به شكايات مراجعه كنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تلفن ، هم کد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار