شهردار منطقه 16 از رفع 80 درصد معضلات نقاط خطر پذیری منطقه و ایجاد فضای خدماتی با رویکرد فرهنگی در محدوده ترمینال جنوب خبر داد.

 محسن اسدی شهردار منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت:‌ به منظور کاهش معضلات اجتماعی در مناطق خطر‌پذیر شهری و با توجه به اینکه محدوده ترمینال جنوب یکی از مناطقی است که در آن معضلات اجتماعی فراوانی دارد. این محدوده نیاز به کمک و تخریب و ایجاد فضای فرهنگی دارد.

وی افزود: با اجرای طرح تملک در این محدوده فضای خدماتی با رویکرد فرهنگی در محدوده ترمینال جنوب ایجاد شده تا بسیاری ازآسیب‌ها کم و کنترل شود.

اسدی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 70 درصد املاک هدف ‌گذاری و حدود 7 هکتار تملک شده است.

وی با اشاره به اینکه 120 نقطه خطر‌پذیر در منطقه 16 شناسایی شده است اظهار کرد: بیش از 80 درصد از مشکلات ساده مانند تنظیم روشنایی و تاریکی نقطه‌ای،‌ هرس درختان و پوشش‌های گیاهی یا تغییر محل عبور و ساماندهی املاک مخروبه رفع شدنی است.

اسدی در پایان خاطر نشان کرد: برخی از مسائل و مشکلات فراتر از جزئی است و حل موردی و موقتی آن راه حل درستی برای رفع مشکلات آن نخواهد بود بنابر این اقدام برای کاهش معضلات اجتماعی باید بیشتر و سریعتر صورت گیرد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مشکلات ، نفاط ، خطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار