معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از بهره برداری از 19مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در 4ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رهام کیایی معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نشست خبری امروز که در محل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد از بهره برداری از 19مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای طی 4ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: 10مرکز دیگر نیز در حال بهره برداری  است که طرح‌های بهره برداری شده در حال بهره برداری که با توجه به حجم بالای فعالیت به طور قطع به بخش غیر دولتی واگذار می‌شوند.

وی در ادامه با تأکید بر این که در حال حاضر 65درصد آموزش‌ها از طریق مرکز آموزش آزاد ارائه می‌شود تصریح کرد: با توجه به تخصیص ردیف بودجه‌ای 5میلیارد تومانی به مراکز آموزشی بخش مهمی از این بودجه به مراکز غیر دولتی تخصیص خواهند یافت.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی  و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد:‌هم چنین 11پروژه‌ عمرانی با زیربنای 13هزار و 492متر مربع که به طور عمده به صورت کارگاه‌های آموزشی هستند در هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

کیایی تأکید کرد: اعتبار این طرح‌ها نیز 69میلیارد تومان و از محل اعتبارات استانی خواهد بود  که از سوی استان‌ها ساخته و تجهیز آن‌ها نیز از سوی سازمان آموزشی فنی و حرفه‌ای کشور صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار