ناصر رسولی از آغاز تمرینات آماده سازی تیم ملی اهداف پروازی، جهت حضور هر چه بهتر در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌ای آسیایی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ ناصر رسولی دبیر سازمان تیم های ملی با اشاره به برگزاری این اردو در سایت آزادی گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی اهداف پروازی با حضور سیزده نفر، از امروز آغاز شده و ورزشکاران خود را برای حضور در مسابقات قهرامانی جهان که شهریور ماه در اسپانیا برگزار می شود و همچنین حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی اینچئون، آماده می کنند.

وی با اشاره به اینکه اردو تا آغاز بازی‌های آسیایی ادامه دارد، افزود: ورزشکاران در سه رشته تراپ دوتایی، تراپ مردان و تراپ زنان، در این اردو حضور دارند که ۹ نفر از ورزشکارانی که امتیاز بالایی در اردو کسب کنند، برای اعزام به بازی‌های آسیایی انتخاب می شوند.

رسولی به رسیدن مقداری مهمات برای ورزشکاران اهداف پروازی اشاره کرده و اظهار داشت: پیش از تعطیلات عید فطر، مقداری مهمات برای ملی پوشان فراهم شده که متاسفانه جوابگوی این مدت اردو نیست.

دبیر سازمان تیم های ملی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم هر چه زودتر مشکلات این ورزش برطرف و مهمات به اندازه کافی در اختیار تیم ملی قرار گیرد تا بتوانیم برنامه‌های مربیان را اجرایی کنیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار