نیکی لائودا اصرار دارد که فرمول‌یک به فلاویو بریاتوره مدیر اسبق تیم رنو که قرار است مأمور جذاب‌کردن دوباره رقابت‌های فرمول‌یک شود، احتیاجی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برنی اکلستون در جریان گرندپری مجارستان به تیم‌ها گفته بود دوست دارد در گروهی که قرار است فرمول‌یک را دوباره به روزهای اوج برگرداند بریاتوره نیز حضور داشته باشد. اما لائودا از همان ابتدا با این تصمیم اکلستون مخالف بود و عنوان کرد فرمول‌یک به اندازه کافی به برنی اکلستون اعتماد دارد.

او گفت: چرا باید به بریاتوره احتیاج داشته باشیم؟ برنی کسی است که مسئولیت همه چیز را برعهده دارد و در همین پوزیشن هم باید بماند. به نظر من همه باید با شخص او همفکری کنند. او کسی است که می‌تواند دوباره همه چیز را به اوج برگرداند.
«به نظر من ما به فلاویو احتیاجی نداریم و باید خودمان کار خودمان را انجام بدهیم.»

لائودا باور دارد در حال حاضر فرمول‌یک در حال بازگشت به روزهای طلایی خود است. در چند رقابت اخیر دیدیم که کمیسرها طرز فکر متفاوتی نسبت به رقابت‌های درون پیست در میان رانندگان دارند و دیگر از آن جریمه‌های عجیب و قریب خبری نیست.

او افزود: اینکه فدراسیون جهانی خواست کمیسرها در رقابت‌های رانندگان در حین برگزاری گرندپری کمی آزادانه‌تر تصمیم بگیرند، روند رقابت‌ها را جذاب‌تر کرد. چون دیگر رانند‌ه‌ها نگران این نیستند که احتمال دارد در نتیجه یک برخورد کوچک جریمه‌های سنگینی دریافت کنند. حتی زمانی که یک سائوبر وسط پیست مانده بود اتومبیل ایمنی را ندیدیم. اگر اتومبیل ایمنی به پیست می‌آمد همه چیز کسل‌کننده می‌شد.

در هاکنهایم اولین برخوردهای خوب کمیسرها را دیدیم و با اینکه خیلی چیزها باید در مجارستان مورد بررسی قرار می‌گرفت، کمیسرها تصمیم گرفتند رانندگان را کمی آزادتر بگذارند. به نظر من در حال حاضر فرمول‌یک در مسیر درستی در حال حرکت است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار