یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رژیم صهیونیستی با همکاری برخی کشورهای مرتجع عربی مانند عربستان و مصر علیه فلسطین مظلوم در حال جنگ است و این پیام سردار سلیمانی هشداری جدی به جبهه‌ای خواهد بود که علیه جهان اسلام با یکدیگر هم قسم شده‌اند.

"سعدالله زارعی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پیام "سردار سلیمانی" مبنی بر اینکه جام خشم را بر سر صهیونیست‌ها می‌ریزیم تا زمین و آسمان و دریا برای آن‌ها تبدیل به جهنم شود، اظهار داشت: پیام سردار سلیمانی پیام ملت ایران و امت اسلام است.  
 
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با همکاری برخی کشورهای مرتجع عربی مانند عربستان و مصر علیه فلسطین مظلوم در حال جنگ است و این پیام سردار سلیمانی هشداری جدی به جبهه‌ای خواهد بود که علیه جهان اسلام با یکدیگر هم قسم شده‌اند.  
 
این کار‌شناس سیاست خارجی تصریح کرد: بازتاب این پیام در غزه این است که مردم این کشور که زخم عمیقی از خیانت کشورهای عربی بر پیکر خود دیده‌اند، از پیام سردار سلیمانی اطمینان حاصل کنند که ملت ایران در جبهه مقاومت از آن‌ها حمایت می‌کند و این موضوع بر توانایی‌های مردم غزه خواهد افزود.  
 
زارعی تاکید کرد: آنچه سردار سلیمانی بر آن تاکید کرد، صرفا یک هشدار سیاسی و ابراز همدردی نبود، بلکه فلسطینی‌ها به خوبی می‌دانند که سردار همیشه در کنار آن‌ها بوده و از آن‌ها حمایت می‌کند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از طرف دیگر رژیم صهیونیستی می‌داند که سردار سلیمانی از جدی‌ترین دشمن آن‌ها در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی به حساب می‌آید و دوست و دشمن پیام وی را جدی گرفتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جام ، خشم ، سردار ، سلیمانی ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۸:۱۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۳
تا ظهور آقا امام زمان باید با اعتقاد کامل ایستاد.درود بر جوانمردان واقعی راه حق.اگر جنگی بشه و بهانه ای برای شهادت باشه سر تا پا آماده نوشیدن جام شهادتیم.و از این شیرین تر چیزی وجود نداره.
به امید ظهور آقا
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۰:۱۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
ما در رکابتیم حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
حسن خضرایی
۰۸:۵۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
حاج قاسم جوانان ایران پشتیبان شما هستند
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
فدایی حاج قاسمم
Iran (Islamic Republic of)
مقداد
۱۷:۰۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
زنده باد حاج قاسم
سلامتیش صلوات
آخرین اخبار