عضو تیم ملی بوکس ابراز امیدواری کرد با برگزاری مبارزه انتخابی مشتزن وزن 91- تیم ایران مشخص شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،رضا مرادخانی ، با بیان اینکه مصدومیتم به‎طور کامل رفع شده، اضافه کرد: حدود یک ماه پیش کمی فشار به پایم آمد که با فیزیوتراپی و آب‎درمانی مشکلم رفع شده و تمرین‎ها را شروع کرده‎ام.

وی با اشاره به آمادگی‎اش برای حضور در اینچئون تصریح کرد: هنوز بوکسور وزن 91- کیلوگرم مشخص نشده است. از لحاظ بدنی آماده هستم و تمام تلاشم را می‎کنم به بازی‎های آسیایی اعزام شوم که تصمیم‎گیرنده اصلی کادرفنی است و اگر انتخاب شوم جواب اعتماد آنان را خواهم داد.

مرادخانی درباره رقابتش با علی مظاهری کاپیتان تیم ملی، گفت: نه‎تنها با وی بلکه حاضرم با هر کس دیگری در مسابقه انتخابی رقابت کنم و هرگز از مبارزه انتخابی فرار نمی‎کنم. امیدوارم هر کسی حقش است به اینچئون برود و با دست پُر برگردد.

این مشتزن لرستانی با یادآوری اینکه هشت سال است که در اردوهای تیم ملی هستم، ادامه داد: هرگز در این سال‎ها اعتراضی نکرده‎ام اما این حق را دارم که یک‎بار هم به من فرصت داده شود. حضور در اردوها سخت و طاقت‎فرساست که اگر از قبل همه چیز مشخص باشد، انگیزه‎ از بین می‎رود.

وی با اشاره به قوانین جدید بوکس یادآور شد: این قوانین برای بوکسورهای قدرتی و جنگنده خوب است و به سبک مظاهری نمی‎خورد. فرقی ندارد من انتخاب شوم یا مظاهری، مهم موفقیت بوکس ایران است که امیدوارم در اینچئون این موفقیت حاصل شود.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: بوکس ، مسابقات ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.