طبیب‌زاده گفت: کارت زرد و اخطارهایی که مجلس به وزیر علوم داد، مواردی بود که در بازه زمانی که این وزارتخانه هدر داده قابل حل بودند اما متاسفانه مشاوران وزیر علوم سعی در ایجاد تنش و آشوب در محیط‌های دانشگاهی دارند.

زهره طبیب‌زاده نوری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون آموزش مجلس در مدت زمانی 4 ماهه تمام محورهای استیضاح را با وزیر علوم در جریان گذاشته بود و برای هر مورد و تذکر فرصتی 2 هفته‌ای و گاها یک ماهه برای اصلاح امور به وزیر علوم داد اما عدم توجه وزیر علوم به این تذکرات حاکی از اهتمام و سعی آنان در پیشبرد اهداف خود است.

وی گفت: در واقع شاید دور از واقع نباشد که بگویم هر نوع امر به معرف و نهی از منکر در خصوص این وزارتخانه به انجام رسیده است اما این وزارتخانه توسط کسانی هدایت می‌شود که مصالح خود را بر منافع کلان حوزه آموزش عالی ترجیح می‌دهند و لذا نمی‌توان ساده لوحانه از کنار چنین خطراتی عبور کرد.

وی یادآور شد: تیم مشاوره دهنده به وزیر علوم به فکر تنش و آشوب در فضای دانشگاهها هستند و این عکس فرمایشات مقام معظم رهبری است که به شدت بر تقویت رشد علمی کشور تاکید داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار