تیم خودروی خورشیدی ˝هاوین 2˝ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین پس از طی 320 كیلومتر به شهر نورمن آمریكا رسید و در دانشگاه اوكلاهما مستقر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛در ادامه‌ی مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی در آمریكا، تیم "هاوین 2" پس از موفقیت در مرحله‌ی اول مسابقات كه در پیست circuit of the Americas در شهر آستین تگزاس برگزار شد، به مرحله‌ی جاده صعود كرد و پس از طی 320 كیلومتر به شهر نورمن در ایالت اوكلاهما رسید.


براساس این گزارش، تیم "هاوین 2" در مرحله‌ی جاده، با نقشه‌خوانی خوب دانشجویان توانمند دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق شد 2 ساعت زودتر از زمان‌بندی تعیین شده به خط پایان برسد.


از نكات جالب توجه این مرحله پیشی گرفتن تیم "هاوین 2" از دو تیم آمریكایی بود،‌ این تیم‌ها با وجود آشنایی بیشتر با جغرافیای مسیر، دچار خطا شده و مسیر مسابقه را اشتباه رفتند، اما تیم "هاوین 2" توانست بدون اشتباه به خط پایان برسد.


بخش جاده‌ی مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی شامل 8 مرحله است كه تیم "هاوین 2" دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تاكنون 2 مرحله را پشت سرگذاشته و در 6 مرحله‌ی دیگر نیز باید با معتبرترین دانشگاه‌های جهان رقابت كند.


درخشش تیم "هاوین 2" در مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی با استقبال ایرانیان مقیم آمریكا از این تیم روبه رو شده؛ هم چنین سایر تیم‌های آمریكایی از رقابت پایاپای یك تیم ایرانی با بهترین تیم‌های جهان ابراز شگفتی می‌كنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: هاوین ، خط پایان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.