در جام جهانی تیم ها را سورپرایز می کنیم؛

نساج پور: فیبا هنوز به من اجازه بازی در ایران را نداده است

بازیکن تیم ملی بسکتبال می گوید: به خاطر بازی در تیم ملی جوانان کانادا هنوز منتظر تایید فدراسیون جهانی برای بازی در تیم ملی ایران هستم.

عرفان نساج پور که اولین دوره حضور در تیم ملی بسکتبال ایران را تجربه می کند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: هنوز هم معلوم نیست که آیا امکان بازی برای تیم ملی ایران را داشته باشم یا نه، چون قبلا در هر دو تیم ملی جوانان و دانشجویان کانادا بازی کرده ام. با این وجود مدارکم را برای فدارسیون جهانی فرستاده ام.

وی ادامه داد: پدر و مادر من ایرانی هستند و باید برای فیبا نیز همین موضوع را اثبات کنیم. از مدتی قبل کمیته بین الملل فدراسیون این کار را انجام داده و حالا منتظر جواب نهایی هستیم. 

هر کاری برای کمک به تیم انجام می دهم

نساج پور در مورد آمادگی خود تاکید کرد: در چند دوره اول اردوها همراه تیم حضور داشتم و بعد از اعزام تیم الف به کاپ آسیا با تیم ب به تمریناتم ادامه دادم و خود را آماده نگه داشتم. حالا هم با مصدومیت آرن داودی و سامان ویسی در خدمت تیم ملی هستم و هر کاری برای کمک به تیم انجام می دهم.
 
ملی پوش ایرانی – کانادایی بسکتبال تاکید می کند: من در سال اول ورودم به ایران هم آمده بودم که برای تیم ملی بازی کنم و به دنبال تیم های باشگاهی نبودم اما در آن زمان شرایط تایید پاسپورتم بسیار سخت بود و به همین دلیل هم به تیم ملی نرسیدم. 

بچیروویچ با کسی شوخی ندارد

نساج پور که بعد از چند سال بار دیگر به تیم ملی دعوت شد در مورد بچیروویچ اشاره کرد: بچیروویچ مربی باهوشی است و در زمین هم با کسی شوخی ندارد. همه چیز برای وی کاری محسوب می شود و برایش فرقی ندارد که بازیکنی دوست یا حتی پسرش باشد. او تمرینات را بسیار جدی می گیرد و به نظرم مربی واقعا خوبی است.

نساج پور در مورد جام جهانی اسپانیا گفت: گروه سختی در جام جهانی داریم اما به اسپانیا نمی رویم که تنها آمدن خود را اعلام کنیم بلکه برای سورپرایز کردن دنیا به جام جهانی می رویم و امیدوارم نتایج خوبی هم بگیریم.

تیم های دیگر حرفه ای باشند، برایشان بازی می کنم

بازیکن پتروشیمی بندرامام که به خاطر نحوه حضورش در این تیم مورد انتقاد تیم های دیگر سوپرلیگی است در مورد کم بازی کردن در طول فصل پاسخ می دهد: امسال در لیگ هم فرصت حضور در چند بازی را پیدا کردم اما مهمتر از آن مسابقات غرب آسیا بود که در آن زمان هم از من استفاده شد. به هر حال من هم دوست دارم که بازی های بیشتری در جریان لیگ انجام دهم اما از آنجایی که در ایران زندگی نمی کنم و شرایط زندگی در خارج از کشور هم سخت است، بحث مالی هم برایم واقعا مهم بود.

وی اضافه کرد: تیم هایی مثل زنجان که برخی بازیکنان خوب را هم جذب کردند پولی به آنها ندادند. در حالی که پتروشیمی باشگاهی حرفه ای است و همیشه پول بازیکنان را به موقع پرداخت می کند. اگر همه فکر حرفه ای پتروشیمی را داشتند در این صورت من هم به پیشنهادات دیگر برای بازی بیشتر فکر می کردم.

گفتنی است صادق قنبری مسئول روابط بین الملل فدراسیون در مورد نساج پور تاکید کرد که مراحل قانونی بازی نساج پور برای تیم ملی ایران در حال پی گیری است و این بازیکن قطعا تا جام جهانی اجازه بازی برای تیم ملی را دریافت می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عرفان ، نساج پور ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار