اخبار تیم های آسیایی در جام جهانی بسکتبال؛

سرمربی سابق لبنان، کمک مربی فیلیپین در جام جهانی شد

سرمربی تیم بسکتبال لبنان در جام جهانی 2010 به کادرفنی فیلیپین در جام جهانی 2014 اضافه شد. فیلیپینی ها برای آماده سازی در اردوی آمریکا به سر می برند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تب بالدوین مربی باتجربه بین المللی در جریان اردوی آمریکا به کادرفنی تیم ملی بسکتبال فیلیپین برای جام جهانی بسکتبال اضافه شد. بالدوین در جام جهانی 2010 ترکیه سرمربیگری لبنان را برعهده داشت.

تیم فیلیپین با سرمربیگری چات ریس و مربیگری بالدوین تا دو هفته آینده در اردوی میامی آمریکا به سر می برد و بعد از آن برای چند بازی دوستانه به اسپانیا سفر می کند. فیلیپینی ها در ادامه برای شرکت در تورنمنتی چهارجانبه راهی فرانسه می شوند و در نهایت برای حضور در جام جهانی به اسپانیا باز می گردند.

شماره 11 برای بلچ

آندری بلچ بازیکن آمریکایی جدید تیم هم در اردوی میامی به ترکیب تیم اضافه شد و شماره 11 را که در اختیار مارکوس دوتیت بازیکن آمریکایی سابق تیم بود برای بازی در جام جهانی انتخاب کرد.

از طرفی لری فوناسیر یکی از بازیکنان تاثیرگذار فیلیپین در جام ملت های 2013 از مسئولان تیم درخواست استراحت کرده و در جام جهانی فیلیپین را همراهی نمی کند.

فیلیپین در گروه B جام جهانی با تیم های آرژانتین، کرواسی، یونان، پورتوریکو و سنگال هم گروه است.
 
12 بازیکن کره برای جام جهانی مشخص شد


سرمربی کره جنوبی اسامی 12 بازیکن این کشور را برای جام جهانی اسپانیا اعلام کرد. کیم جو-سونگ بازیکن با تجربه کره که به ترکیب نهایی جام جهانی راه پیدا کرد، تنها بازیکن کره به شمار می رود که در ترکیب این تیم برای جام جهانی 1998 آتن نیز حضور داشته است. 

ترکیب 12 نفره فعلی در ادامه برای مسابقات آسیایی اینچئون به کره باز می گردد.
 
ترکیب کره به این شرح است:
 
گاردها: یانگ دونگ-گئون، کیم سون-هیونگ، پارک چان هی و کیم تای-سول
 
فورواردها: چو سونگ-مین، مون تای جونگ، هئو یونگ و یانگ هی-جونگ
 
بازیکنان پست: لی جونگ-هیون، کیم جو-سونگ، کیم جونگ-کیو و اوه سی کئون

کره در جام جهانی با تیم های آنگولا، استرالیا، لیتوانی، مکزیک و اسلوونی در گروه D قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کره ، فیلیپین ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار