وزير ورزش و جوانان گفت: درصورت اختصاص 500 ميليون يورو تسهيلات به وزارت ورزش و جوانان ، چهار شهرک المپيک در کشور ساخته مي‌شود که يکي از اين شهرک‌ها در مشهد مقدس خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ محمود گودرزي  در ديدار با استاندار خراسان رضوي در مشهد افزود: اين شهرک‌ها در مدت  سه سال به بهره برداري خواهد رسيد و  نياز بخش عمده اي از جوانان و نوجوانان علاقه مند به ورزش در رشته‌هاي مختلف را مرتفع مي‌کند.

وي با اشاره به اينکه بايد به ورزش در همه سطوح  اعم از ورزش تربيتي در مدارس و دانشگاه‌ها ،  ورزش کارگران ، ورزش‌ حرفه‌اي ، قهرماني و  پهلواني توجه ويژه‌اي شود گفت: بايد سطح سرانه  ورزشي در استان‌ها افزايش يابد و در اين مسير علاوه بر بهره‌گيري از امکانات وزارت ورزش و جوانان از ظرفيت ساير نهادها نظير سپاه ، بسيج و شهرداري‌ها مي‌توان استفاده کرد.

وزير ورزش و جوانان افزود: فعاليت‌هاي ورزشي نبايد تحت الشعاع ساخت و سازها قرار گيرد و با توجه به  توسعه زير ساخت‌هاي ورزشي ، بايد به مقوله ورزش در رشته‌‌ها  و  رده‌هاي سني مختلف توجه ويژه داشت.

گودرزي گفت: بيش از سه هزار و 300 طرح  نيمه تمام ورزشي در کشور وجود دارد که براي اتمام آنها از سرمايه گذاري بخش خصوصي استفاده خواهيم کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: وزیر ، ورزش ، گودرزی ، مشهد ، ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار