عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد:

حمایت از بخش تولید با ارائه "کشاورز کارت"

بودجه یارانه بخش تولید از درآمد حاصل از حامل‌های انرژی تأمین می‌شود و این یارانه می‌تواند در بخش تولید به کشاورزان کمک کند.

برومند عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص تدبیرهای بخش تولید برای کمک به کشاورزان گفت: بخش تولید قرار بود برای کشاورزان کشاورز کارت که همان کارت بانکی است صادر نماید تا از این طریق یارانه‌های کشاورزان به حساب کارت آنها ریخته شود.
 
نماینده مردم فارس در خصوص کارت بانکی کشاورزان ادامه داد: کشاورزان با استفاده از این کارت می‌توانند یارانه‌های خود را دریافت و بخشی از هزینه‌های خود تأمین کنند.
 
وی در خصوص اجرایی نشدن کارت بانکی برای کشاورزان تصریح کرد: این کارت شامل کمک‌های بخش تولید به کشاورزان می‌شد که می‌توانست کمک عمده‌‌ای به آنان نماید ولی عملی نشد و تا به حال فقط همان یارانه نقدی شخصی به دست افراد می‌رسد.
 
برومند در خصوص تصمیم یارانه‌ها برای افراد و کشاورزان تولید‌گر گفت: یارانه‌ها باید به دست تولید کنندگان بخش کشاورزی برسد تا آنان بتوانند با استفاده از این کمک‌ها به بازدهی مطلوب برسند.
 
وی در خصوص نقش مهم کشاورزان در جامعه گفت: کشاورزی تأمین کننده غذای مملکت هستند و بخش تولید به دست آنان حرکت می‌کند.
 
عضو کمیسیون کشاورزی در پایان در خصوص حمایت از بخش تولید گفت: دولت باید اقدام به پراخت یارانه بخش تولید که با سفره مردم سر و کار دارند ،نماید.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار