طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار درسال تحصیلی گذشته در 25 مدرسه اجرا شد و پیش بینی می شود در سال تحصیلی 94-93 در 32 مدرسه دوره اول متوسطه استان اجرا شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه اداره کل در تشریح طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار گفت : این طرح درسال تحصیلی 93-92در 25 مدرسه اجرا شد و پیش بینی می شود در سال تحصیلی 94-93 در 32 مدرسه دوره اول متوسطه استان اجرا شود.


امیری افزود: مدل اجرای این طرح مبتنی بر برنامه عمل و پاسخگویی بیشتر و توجه به نیازهای جامع،خودارزیابی و ارزیابی بیرونی است و به جای تصمیم گیری بر اساس برداشت های ذهنی، بر اساس واقعیت های عینی تصمیم گیری می گردد.


وی همچنین به مشارکت گسترده متولیان تعلیم و تربیت در این طرح اشاره و تصریح کرد:در اجرای این طرح نمایندگان دانش آموزان و اولیاء، معلمان و مدیران مشارکت داشته وطی اجرای طرح ، تیم ارزیاب استانی تشکیل و با اعلام آمادگی مدیر برای نظارت و ارزیابی مدارس براساس 10محورو 257 شاخص کیفی وکمی ارزیابی شده وبا توجه به امتیاز مکتسبه در چهار گروه ممتاز، مطلوب،پویا وموفق قرار می گیرند.


این مقام مسئول مهم ترین اهداف این طرح را دستیابی به استاندارد های آموزشی و مدیریتی در نظام آموزش و پرورش،نهادینه سازی نگاه تعالی بخش در فرآیند های مدیریتی و ایجاد وفاق سازمانی،ارائه و ترویج الگوهای مدیریتی مطلوب،ترویج اندیشه بهره گیری مثبت از خدمات راهنمایی و مشاوره ای تیم های تقویت کننده عملکرد در بین مدیران مدارس و تقویت و ترویج سیستم خود ارزیابی در راستای بهبود و تعالی عملکرد مدیران عنوان کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: طرح ، تعالی ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.