مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی و حضور کم سابقه مسافران فرهنگی در این استان 820 کلاس از مدارس استان تجهیز و از شامگاه روز فطر برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ صابر سپهری افزود: حضور فرهنگیان مسافر در استان با توجه به مساعد بودن آب و هوا ، چشمه های بهشتی و آب های گرم طبیعی دامنه سبلان و تعطیلی ادارات نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی گفت: به دلیل ازدحام مسافران فرهنگی مراکز پیش بینی شده در آموزش و پرورش استان جوابگو نشد و بلافاصله بیش از 100 مدرسه دیگر تجهیز و حتی سالن های ورزشی امام خمینی (ره) و شهدای دانش آموزی ، تالارهای خانه معلم ، طبقات و حیاط مدارس را برای کسانی که امکان استفاده از چادر را داشتند آماده کردیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با قدردانی از همکاری فرمانداری اردبیل و هلال اهمر استان اظهار کرد: بر اساس اعلام خبرگزاری ها و سایت های خبری اردبیل ، استان سوم مسافر پذیر پس از خراسان رضوی و مازندران در این ایام است.

سپهری از پذیرش 8 هزار و 500 نفر در قالب یک هزار و 530 خانواده در بیش از 100 مدرسه تجهیز شده استان در روز فطر خبر داد و گفت: کثرت حضور مسافران به حدی بود که با همکاری فرمانداری اردبیل و هلال اهمر استان سالن های ورزشی امام خمینی (ره) ، شهدای دانش آموزی و تالارهای خانه معلم را نیز برای همکارانی که امکان استفاده از چادر را داشتند آماده و تحویل دادیم.

وی تکریم عنصر اصلی تعلیم و تربیت را از اصلی ترین و مهم ترین ماموریت های خدمتگزاران و مسوولان آموزش و پرورش استان دانست و افزود: تمام کلاس های مجهز ستادهای نواحی و مناطق استان در روز عید سعید فطر از مسافران پر شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین پذیرش مسافر در نواحی یک و دو اردبیل ، سرعین و نیر بوده و تلاش می شود با تمام امکانات موجود فضای مناسب و خدمات شایسته ای را به سنگربانان تعلیم و تربیت ارائه کنیم.

انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.