مرداد امسال از "شهرام ناظری" تا "سیروان خسروی"

گرم‌ترین ماه سال، سالن‌های کنسرت سراسر کشور میزبان خوانندگان مختلف موسیقی است.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران شب‌های مردادماه ، شب‌های نسبتا پر رونقی برای دوستداران موسیقی محسوب می‌شوند و سالن‌های کنسرت دوباره میزبان آن‌ها خواهند بود.

بنابراین گزارش فرمان فتحعلیان پس از مدتی دوری از صحنه اجرا کنسرت خاطره‌ها را در سالن مجتمع نیکوکاری رعد به روی صحنه خواهد برد. این اجرا از 14 تا 17 مردادماه با بلیت‌های 80 و 90 هزار تومانی برگزار می‌شود و فتحعلیان به اجرای قطعاتی از آلبوم‌هایی که تاکنون منتشر کرده است می‌پردازد.  
 
شهرام ناظری نیز به همراه گروه فردوسی در روزهای9 و 10 مردادماه در سالن رضازاده اردبیل به روی صحنه می‌رود تا در دو بخش اجرای خود را برگزار کند.  

 

بخش اول کنسرت با عنوان "درفش کاویان" براساس شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی شامل قطعات درآمد براساس مجوز و موزه، پادشاهی و تولد فریدون، در ضحاک در جستجوی فریدون، کاوه آهنگر، درفش کاویان، و زوال ضحاک، ساخته فرید الهامی و تدوین شهرام ناظری براساس مقام‌های موسیقی کردی است.  
 
در بخش دوم، شهرام ناظری به همراه گرو فردوسی با ترکیبی متفاوت از بخش اول به اجرای چند قطعه قدیمی خواهد پرداخت. 

16، 17، 18 و 23 مرداد ماه "چرا رفتی" اثر تهمورس پور ناظری و همایون شجریان درسالن وزارت کشور اجرا خواهد شد. 

این کنسرت با بلیت‌های 35 تا 100 هزار تومان به اجرای قطعات آلبوم " نه فرشته‌ام نه شیطان" اختصاص دارد. 

علی لهراسبی نیز در دو سانس 30: 18 و 30: 21 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی 23 مردادماه با بلیت های 30 تا 100 هزار تومانی به اجرا می‌پردازد.  
 
بنابراین گزارش سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی 24 مرداد در دو سانس 15: 18 و 30: 21 میزبان بنیامین بهادری، 29 خرداد میزبان حمید عسگری و 3 شهریور میزبان رضا یزدانی است که رضا یزدانی در دو سانس 15: 18 و 45: 21 به اجرای قطعاتی از آلبوم " ساعتا خوابن" می‌‌‌پردازد.  
 


شایان ذکر است قیمت بلیت این اجرا از 35 تا 100 هزار تومان خواهد بود. "جاده رویا" عنوان آخرین آلبومی است که از سیروان منتشر شده است.  

گروه موسیقی "آرشاویر" نیز 12 مرداد ماه به اجرای موسیقی کردی ولری همراه با حرکات آیینی برای مخاطبان موسیقی نواحی می‌پردازد. 

قیمت بلیت‌های این اجرا با خوانندگی حسین صفامنش 20 تا 70 هزار تومان است. 

آرمان فهیمی، نوازنده جوان‌ساز پیانو که دارای لوح افتخار در نوازندگی ساز است، 10 مرداد ماه، ساعت 20 در تالار رودکی دسیتال اجرا خواهد شد. 

قیمت بلیت های این اجرا 30 تا 45 هزار تومان خواهد بود.

کنسرت آقای سماع با همراهی سماع گران قونیه 19 و 20 مرداد ماه در تالار رودکی برگزار خواهد شد، قیمت بلیت‌های این کنسرت تلفیقی 25 تا 40 هزار تومان است. 

گفتنی است پروژه موسیقایی آقای سماع تاکنون در شهرهای استانبول ودبی بر روی صحنه رفته و پاریس شیراز مقصد بعدی آقای سماع است. 

امیرحسین حسنی نیا سال گذشته نیز با اجرای اپرای "اینک شمس در تهران" بر روی صحنه رفته بود.  

گروه موسیقی "سایه سار" با اجرای موسیقی " روزهای خواب" 23 و 24 مرداد در سالن سوره حوزه هنری آواز می‌خواند و ثمین قربانی با او هم آوا خواهد شد. 

قیمت بلیت اجرای این گروه موسیقی ایرانی 25 تا 40 هزار تومان خواهد بود.  
 
بنابراین گزارش خواننده‌هایی چون مرتضی پاشایی، محسن یگانه، سیروان خسروی، گروه سون و زانیار خسروی در کنسرت‌های پنج گانه در سواحل خلیج همیشگی فارس به روی صحنه می‌روند. 



زانیار خسروی خواننده آلبوم 28 که اواخر سال گذشته منتشر شده بود نیز روز چهارشنبه 8 مرداد با مخاطبان خود در جزیره کیش دیدار می‌کند. 

همچنین در ادامه این جشنواره محسن یگانه خواننده آلبوم‌های در نفس‌های بی‌هدف، رگ خواب و حباب به همراه گروه ارکستری به رهبری علی ثابت روز پنج شنبه 9 مرداد و سیروان خسروی خواننده آلبوم‌های "ساعت 9" و "جاده رویاها" نیز 10 مرداد ماه در تالار شهر جزیره کیش به روی صحنه می‌روند.
 
شایان ذکر است این کنسرت‌ها به تهیه‌کنندگی "علی آقایی نسب" و هلندیک مهکام و با عنوان جشنواره کنسرت‌های جزیره کیش برگزار می‌شود.  
 
محمدرضا هدایتی، بازیگر سینما و تلویزیون هم قرار است اولین کنسرت رسمی خود را 15 مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد کرد.  
 
آخرین آلبومی که از او منتشر شد " ماه می‌خندد" نام داشت و حالا نوبت تجربه آزمایی او در زمینه اجرای صحنه‌ای است. 

بهای بلیت این اجرا 35 تا 100 هزار تومان است. 


انتهای پیام/ اس
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار