به مناسبت عید فطر

انجام مشاوره تغذیه در حسینیه رستم آباد-فرمانیه

مدیرمحله رستم آباد-فرمانیه گفت:به مناسبت عید سعید فطر تست قند خون و فشار خون وهم چنین مشاوره تغذیه در حسینیه رستم آباد-فرمانیه انجام می‌شود.

 ندا کرمی مدیرمحله رستم آباد-فرمانیه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در مردادماه توزیع بروشور در رابطه با تغذیه در حسینیه رستم آباد- فرمانیه انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد خانه قرآن سرای محله رستم آباد-فرمانیه محفل انس با قرآن و سخنرانی مذهبی را در طول ماه مبارک  انجام داد هم چنین برای بانوان برنامه احیاگران نور که مشاوره فردی ، گروهی روان‌شناسی بود برگزار شد.

مدیر محله رستم آباد-فرمانیه اظهار داشت:یک برنامه گردشگری در شاه عبدالعظیم و مسابه در رابطه با حدیث و تغذیه در حسینیه رستم آباد- فرمانیه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد:مسابقه ورزشی جام رمضان با مسابقات پینک‌ پنک و دارت در سرای محله برگزار شد.هم چنین سنجش تراکم استخوان برای شهروندان انجام شد.

*برپایی نماز عید فطر در مسجد الزهرا

مدیر داخلی سرای محله زعفرانیه گفت: روز عید فطر نماز عید در مسجد الز هرا برپا می‌شود.

شکوفه قاسم‌زاده در ادامه گفت دو جلسه کلاسهای سلامت با موضوع بهداشت برای روزه‌داران و نمازگزاران مسجد الزهرا وولنجک برگزار و هم چنین تور شبهای شیدایی در پارک ولایت که انجام تئاتر در زمینه جنگ و دفاع مقدس بود انجام شد.

وی تصریح کرد: بازدید ازباغ موزه دفاع مقدس در ماه رمضان برای شهروندان صورت گرفت و افطاری برای بچه‌ها بهزیستی انجام گرفت.

مدیرداخلی سرای محله زعفرانیه خاطرنشان کرد: از طرف سرا ناهار در بهزیستی دختران عاصف و خیریه عمل انجام شد.

 *شرکت در نماز عید و جشن عید در مسجد جامع اوین 

مدیر محله اوین گفت: به مناسبت عید فطر شرکت در نماز عید فطر انجام می‌شود و جشن عید در مسجد جامع اوین از طرف سرا برگزار می‌شود.

احمد فکری در ادامه افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه افطاری با مسئولین خانه سلامت و هیئت امنا همراه با خانواده هایشان برپاسرا هم چنین همایش توجیهی در مورد صنعت بسته بندی و توسعه بازار برگزارشد.

وی خاطرنشان کرد: تحت پوشش قرار دادن افرادی بی‌بضاعت دربرنامه سرا بود.

انتهای پیام/   
برچسب ها: مشاوره ، تغذیه ، حسینیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار