شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تجهیز تمامی تاکسی‌ها به دستگاه کارت خوان تا پایان سال/ شهرداری نحوه ارائه تخفیفات کارت‌های اعتباری را سریعتر اعلام کند

رئیس کمیته عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از تجهیز تمامی تاکسی‌ها به دستگاه کارت‌خوان تا پایان سال خبر داد.

 اقبال شاکری رئیس کمیته عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره  به فرآیند ثبت‌نام کارت‌های اعتباری مترو و اتوبوس، عدم اطلاع از چگونگی برخورداری از نحوه تخفیفات را از جمله موارد مطرح از سوی شهروندان و دلایل سردرگمی آنان عنوان نمود و اظهار داشت: متاسفانه علی رغم بیان چگونگی ثبت‌نام در سایت اعلام شده از سوی معاونت حمل ونقل و ترافیک WWW.ETICKET.IR ، چگونگی برخورداری از این تخفیفات بیان نشده است.

وی با بیان اینکه مطابق مصوبه شورای شهر، شهرداری موظف به اعمال تخفیفات 10تا90 درصدی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، اقشار خاص و سالمندان بالاتر از 65 سال است افزود: شهرداری باید سریعتر نحوه چگونگی این تخفیفات را اعلام نماید.

رئیس کمیته عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در پایان با بیان مثبت ارزیابی عنوان کاربرد کارت‌های اعتباری در مقایسه با پرداخت وجه نقد برای شهروندان و رانندگان خاطرنشان کرد: تا پایان سال 93 تمامی تاکسی‌ها نیز به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

انتهای‌پیام/ 
برچسب ها: اعتبار ، کارت ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
ای کاش برا کل کشور باشه،چون اکثر تاکسیها نداشتن پول خورد رو بهانه میکنند و حق مشتری رو برنمگردونن برای کسی که روزی چند بار سوار تاکسی میشه ضرر بزرگیه
آخرین اخبار