کاظم‌پور: همه مدیران لیگ برتر مدیر هزینه هستند/ مدیریت صحیح بر منابع مالی پرسپولیس وجود ندارد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تمام باشگاه‌های لیگ برتر هزینه می‌کنند و درآمدزایی ندارند بر این اساس فقط رحیمی نیست که مدیر هزینه است بلکه همه مدیران اینگونه هستند.

حسین کاظم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به هرحال واقعیت این است که همه تیم‌ها هزینه می‌کنند و ما باید به سمتی برویم که درآمدزایی کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شرط اسپانسر پرسپولیس، کنار رفتن رحیمی از باشگاه پرسپولیس است، گفت: اینطور نیست اختلاف نظر بین اسپانسر و رحیمی وجود دارد که این اختلاف‌نظر با مذاکره قابل برطرف شدن است. به هر حال اختلاف نظر در داخل مجموعه باشگاه وجود دارد که ما قصد داریم به نقطه نظر مشترک با یکدیگر برسیم.

وی درباره برگشت خوردن چک اسپانسر باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع صحت ندارد اسپانسر باشگاه می‌گوید وقتی پولی می‌دهم باید مشخص شود چگونه هزینه شده است. اسپانسر باشگاه حدود یک سوم از تعهداتش را پرداخت کرده است اما می‌گوید که من قلک نیستم تا فقط پول دهم و کاری انجام نشود.

کاظم‌پور در ادامه اظهار داشت: به هر حال اسپانسر باشگاه پرسپولیس نسبت به شرایط به وجود آمده در باشگاه نگران است و دوست دارد که تیم پرسپولیس موفق شود.

وی درباره توقیف حساب باشگاه پرسپولیس توسط کشتی‌گیران گفت: به هر حال وضعیت تیم پرسپولیس خوب نیست وکیل کشتی‌گیران حساب باشگاه را مسدود کرده است.

کاظم‌پور در ادامه بیان کرد: به هر حال عدم مدیریت صحیح بر منابع مالی باعث به وجود آمدن مشکلاتی از جمله مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس شده است همچنین نظم و انضباط مالی در باشگاه وجود ندارد تا با تدبیر پول‌ها خرج شود.

وی درباره شایعه کنار رفتنش از عضویت در هیأت مدیره گفت: من نگران و ناراحت وضعیت باشگاه پرسپولیس هستم اما اهل استعفا نیستم با همه مشکلات کارم را انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم به باشگاه پرسپولیس کمک کنم.

کاظم‌پور عنوان کرد: به هر حال تا زمانی که باشم مسئولیتم را با هماهنگی انجام می‌دهم و این مسئولان بالادست هستند که تصمیم نهایی را در مورد اعضای هیأت مدیره می‌گیرند.

وی درباره نقش اعضای هیأت مدیره برای برطرف کردن مشکلات باشگاه پرسپولیس گفت: هیأت مدیره هیچ وقت در مسائل اجرایی حق دخالت ندارد. آن‌ها استراتژی و اهداف باشگاه را برنامه‌ریزی می‌کنند و اجرای آن بر عهده مدیرعامل تیم است. برخی از اعضای هیأت مدیره مسئولیت معاونت اجرایی دارند و وظیفه‌شان انجام کارهای اجرایی است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: به هر حال اعضای هیأت مدیره مسئولیت اجرایی ندارند و فقط نظارت بر مصوبات باشگاه را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: من کار شرکتی کردم و می‌دانم که اگر نظم و انضباط مالی در یک مجموعه وجود نداشته باشد آن مجموعه دچار مشکل می‌شود.

کاظم‌پور درباره انتشار رقم قرارداد تیم‌ها مبنی بر اینکه واقعی یا صوری است بیان کرد: مبلغ قراردادها برای باشگاه پرسپولیس کاملا واقعی است ما اعضای هیأت مدیره از اول تصویب کردیم که قراردادها زیر یک میلیارد باشد و همینطور هم است. قرارداد بازیکنان ما زیر 950 میلیون تومان است و بیمه و مالیات هم بر عهده بازیکنان است. همچنین اولین باشگاهی هستیم که سفت و سخت در برابر قراردادهای بالا ایستادیم و کار زیرمیزی هم انجام نداده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال برخی از باشگاه‌ها زیر مجموعه صنعتی‌ها هستند و بعضی دیگر زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان هستند و درآمدشان را از طریق آن‌ها به دست می‌آورند. بر این اساس همه باشگاه‌ها درآمدزایی ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار