نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص زمان بازی دربی سرخابی‌ها در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر گفت: زمان مناسبی برای دربی سرخابی‌ها برگزار می‌شود.

حسین کاظم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از یک طرفی خوب است که بازی دربی در هفته پایانی انجام شود چرا که تیم برنده بعد از بازی دربی دچار  افت شدیدی می‌شود اما برگزاری بازی دربی از هفته پایانی این مشکل را ایجاد نمی‌کند.
 
نایب رئیس باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: بر این اساس اگر سرخابی‌ها اوایل لیگ با هم بازی کنند تیم برنده در ادامه بازی‌ها دچار افت می‌شود فرهنگ نا صحیحی هم در بین هواداران دو تیم وجود دارد که دوست دارند تیم‌شان بازی دربی را برنده شود و مهم نیست که بازی‌های دیگر را برنده شود .
 
وی درباره موضوعات مطرح شده در جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مسائل استراتژی باشگاه از جمله بدهی‌ها، بستن تیم  و اردوهای تیم را در این جلسه بررسی کردیم متاسفانه مسئولان در سال‌های گذشته بدهی‌ها توجهی نداشتند بر این اساس بدهی‌ها هر سال زیادتر شد و الان هم بی حد و حصر است.
 
 نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال ما اعضای هیات مدیره برنامه ریزی لازم را انجام می‌دهیم تا بدهی‌های باشگاه را به موقع پرداخت کنیم.
 
کاظم‌پور درباره وضعیت سیدجلال حسینی عنوان کرد: رحیمی مدیرعامل تیم قرار است جلسه‌ای با این بازیکن داشته باشد و سعی‌اش را می‌کند که حسینی را نگه دارد. همچنین حسینی بازیکن آزاد و مختار است که در تیم بماند یا جدا شود.
 
وی درباره ناراختی هواداران نسبت به بازیکنان جذب شده برای فصل بعد گفت: هواداران باید تحمل کنند تا تیم کارش را در فصل جدید شروع کند و بعد انتقاد کنند. به نظرم تاکتیک و رفتار تیمی شخصیت به تیم پرسپولیس می‌دهد و حضور بازیکنان مطرح در این تیم مهم نیست.

کاظم‌پور در خصوص جایگزین استیلی در هیأت مدیره گفت: وزارت ورزش و جوانان تصمیم در مورد فرد جایگزین استیلی می‌گیرد. همچنین قرار شده که استیلی  به جلسه بعدی هیئت مدیره دعوت شود تا از وی تجلیل شود.

نائب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره رقم واقعی بدهی پرسپولیس بیان کرد: متأسفانه حسابرسی باشگاه همانند یک شرکت به صورت جدی و سفت و سخت کارش را به درستی انجام نمی‌دهد. مجمع مالی باشگاه یک سال است که تشکیل نشده است.

وی در ادامه بیان کرد: بر این اساس میزان بدهی باشگاه متفاوت است. همچنین مالیات باشگاه هم هر سال زیاد شده است به هر حال مسئولان در حال پیگیری مشکلات مالی هستند.

کاظم‌پور در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه صورت حساب مالی درستی ندارد و چند بازیکن از چند فصل گذشته طلبکار هستند. به هر حال بدهی‌های گذشته باشگاه زیاد است و هر جور اقدام کنیم باز این بدهی‌ها کمتر نمی‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هیات ، مدیره ، مناسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار