مدافع استقلال گفت: حضور در استقلال و قرارداشتن در لیست امیر قلعه نویی باعث افتخار هر بازیکنی است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ،محمد رضا خرسند نیا  درباره احساساتش از حضور در این تیم گفت: خدارا شکر شرایط خوبی دارم و انگیزه ام زیاد است. در بازی اول جام شهدا با تشخیص کادر فنی هافبک دفاعی بودم و در بازی بعدی برابر تراکتورسازی در پست دفاع آخر بازی کردم. باید این نکته را ذکر کنم که از عدم حضور صادقی و عمران زاده ناراحت هستم و امیدوارم که هر چه زودتر به تیم اضافه شوند.
 
وي درباره بازي اول مقابل راه اهن گفت:
 ما در تمام بازی ها در طول فصل وظیفه داریم هر چیزی که قلعه نویی می خواهد انجام دهیم. همه باید دست در دست یکدیگر دهیم تا استقلال به موفقیت برسد. می خواهیم از اول فصل گام محکمی برداریم و برای دو جام بجنگیم.
 
وي درباره بازی کنار مگویان مدافع ارمنستانی گفت:
او بازیکن خوبی است به هر حال در تیم ملی کشورش بازی کرده است اما همانطور که گفتم بازی کردن من مهم نیست مهم موفقیت استقلال است.
 
خرسندنيا افزود: خیلی خوشحال هستم که در استقلال حضور دارم. آرزوی هر بازیکنی است که در استقلال فوتبال بازی کند. باعث افتخار هر بازیکنی است که در لیست امیر قلعه نویی قرار بگیرد. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم.
 
وي در پايان افزود:از تمام هواداران به خاطر تمام محبت هایشان تشکر می کنم. به آنها قول می دهم در استقلال با تمام توان کار کنم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: استقلال ، مدافع ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار