صانعی:

حضور قطعی‌ام در دانشگاه آزاد شایعه است/ لیگ از وضعیت مبهم باشگاه‌ها متضرر می‌شود

سرمربی پیشین تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: اخیرا هیچ صحبت قطعی برای سرمربیگری تیم لیگ برتر دانشگاه آزاد نداشته‌ام و گمان می‌کنم خود باشگاه نیز وضعیت روشنی ندارد.

علی صانعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پیش از اعزام تیم فوتسال دانشجویی به مسابقات جهانی، صحبت از حضور تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر بود و مسئولان با توجه به پتانسیل این ورزش در میان دانشجویان به ویژه دانشگاه آزاد قصد تدارک مقدمات حضور در لیگ و خریداری امتیاز مربوطه را نداشتند. به نظر می‌رسد این بحث پس از حضور ایده‌آل تیم دانشجویی در مسابقات جهانی پررنگ شده است و شنیدم که مسئولان دانشگاه آزاد در پی خرید امتیاز مقاومت البرز هستند با وجود اینکه قبل از این مباحث بنابر پیشنهاد دانشگاه آزاد قصد یاری از تیم را داشتم اما برخلاف شایعات اخیرا هیچ پیشنهادی برای سرمربیگری این تیم در لیگ برتر کشور نداشته‌ام.

سرمربی پیشین تیم فوتسال تاسیسات دریایی افزود: به بحث سرمربیگری دانشگاه آزاد در حال حاضر فکر نمی‌کنم زیرا وضعیت این تیم مشخص نیست حتی مسئولان مقاومت البرز هیچ صحبتی از دانشگاه آزاد به میان نیاورده‌اند و پیگیر تدارکات با پتروشیمی ماهشهر هستند به همین دلیل شایعه مبنی بر حضور قطعی‌ام در دانشگاه آزاد به عنوان تیم لیگ برتری را تکذیب می‌کنم البته با تمام وجود می‌خواهم که فوتسال دانشجویی کشورمان با حضور در لیگ برتر پیشرفت کند زیرا پتانسیل بازیکنان آن بالاست و می‌توانند در سال‌های آتی با جذب ملی‌پوش و همچنین ارتقا در عملکرد جایگاه مطلوبی از لیگ برتر برسند در درجه اول فوتسال دانشگاهی و بعد از آن فوتسال تهران را به جایگاه ایده‌آل برسانند.

صانعی در ادامه بیان داشت: تاکنون از 3 تیم لیگ برتری سرمربیگری پیشنهاد داشتم که در این آنها فقط مذاکره با گیتی پسند اصفهان علنی شده است. برنامه‌های خود را به گیتی پسند اعلام کرده‌ام اما شرایط این تیم به دلیل مشکلات موجود بدهی‌های فصل قبل به بازیکنان و عدم هماهنگی داخلی مطلوب نیست و معتقدم مسئولان باشگاه قبل از انتخاب مربی باید به وضعیت داخلی خود سامان بخشند زیرا در این صورت مربی نیز با مشکل رو به رو خواهد شد این در حالیست که زمانی به آغاز لیگ برتر نمانده البته دیگر شهادات دریافتی نیز وضعیت بهتری ندارند و باشگاه‌ها با وجود حرفه‌ای بودنشان در شرایط آغاز تمرینات نیستند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با شرایط موجود در مرحله اول لیگ کشورمان متضرر می‌شود به احتمال در نیم فصل اول شاهد رقابت‌های جذابی نخواهیم بود و نیم فصل دوم تیم‌های با آمادگی به رقابت می‌پردازند زیرا به جز تعداد معدودی از باشگاه‌ها دیگر تیم‌ها وضعیت مبهمی دارند.

انتهای پیام/  

برچسب ها: حضور ، باشگاه ، صانعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار