طبیعت گردی باورنکردنی همراه با ورزش‌های مهیج

مجموعه مستند «همه جای ایران سرای من است» ساخته وحید سلیمانی که در سه قسمت چهل دقیقه ای در شبکه مستند سیما تولید شده است در ایام عید سعید فطر پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ مجموعه مستند «همه جای ایران سرای من است» ساخته وحید سلیمانی که در سه قسمت چهل دقیقه ای در شبکه مستند سیما تولید شده است در ایام عید سعید فطر پخش می‌شود.

«همه جای ایران سرای من است» مستندی مهیج است که در آن طبیعت گردی همراه با ورزش های مهیج تجربه می شود. ورزش هایی مانند پروزا با پاراگلایدر ، موتورسواری کوهستان و ماشین های تخصصی بیرون از جاده که در روند تولید مستند از آنها استفاده شده است.

در این مجموعه سعی  شده با گروه حرفه ای که این ورزش های سخت را آموزش دیده اند به بلندترین قله استان گیلان سفر کنند و از آن مهمتر لحظات طلایی تصاویر گل سوسن چلچراغ  که فقط در دو نقطه از جهان یعنی کشور آذربایجان و شهر داماش گیلان می روید و در نقاط دیگر قابل کشت نیست و در سال تنها ده روز یعنی حدود 15 تا 25 خرداد ماه شکوفا می شود ، ثبت شود.

علیرضا حائری به عنوان کارگردان ، فرشید رشید گوینده و حمید افضل عصر به عنوان تدوین گر با «همه جای ایران سرای من است» همکاری کرده اندو  کار تصویر برداری این مجموعه نیز بر عهده فاطمه پرسیان و مازیار بائوچ است.

این مجموعه از سه شنبه 7 مرداد تا پنج شنبه 9 مرداد هر شب ساعت 19 از شبکه مستند پخش می‌شود.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.