نماینده تام الاختیار در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: مرجع تصمیم گیر و تصمیم ساز ،سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستند و هر گونه تخلفی می بایست توسط مسئولان این بخشها پیگیری شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، امیر رضا خادم  اظهار داشت: نامه ای را به سازمان لیگ ارسال کردیم تا ضمن نظارت و بررسی عملکرد باشگاه ها در خصوص سقف قرار دادهایشان، نتایج را به طور شفاف اعلام کنند.
 
وی ادامه داد: این موضوع بخشی از آیین نامه سازمان لیگ است و تمامی تیم ها موظف به رعایت آن هستند و ما هم امیدواریم تمامی قراردادها بر روی سایت سازمان لیگ و باشگاه ها  منعکس شود.
 
معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان همچنین اضافه کرد : رعایت این چارچوب و نوع نظارت، برعهده فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع تصمیم گیر و تصمیم ساز و سازمان لیگ است.
 
 او ادامه داد : امیدوارم چنانچه سازمان لیگ شاهد تخلفی بود، براساس چارچوب آیین نامه با متخلفین برخورد کند.
 
 امیر رضا خادم همچنین در مورد موضوع خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: جلسه ای را سه هفته پیش با مدیران سازمان خصوصی سازی برگزار کردیم و مقرر شد راهکارهای اجرایی هرچه سریعتر جهت برگزاری  مزایده  دو باشگاه ارائه شود.
 
 وی ادامه داد : متاسفانه در تماس های بعدی هر چه تلاش کردیم تا دوستان ما در سازمان خصوصی سازی ،  حساب رسانی را به  دو باشگاه معرفی کنند تا تعیین وضعیت در خصوص باشگاه های  پرسپولیس و استقلال صورت بگیرد، موفق نشدیم.
 
نماینده تام الاختیار در واگذاری دو باشگاه توضیح داد: همانگونه که وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز تاکید کردند بحث فروش دو باشگاه، کاملا به سازمان خصوصی سازی سپرده شده است و وزارت ورزش و جوانان دیگر مسئولیتی دراین خصوص ندارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار