سخنگوي فراکسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي گفت: بالاخره می بایست یک نهاد قدرتمند جلوی رشوه و تبانی را در فوتبال می گرفت که مجلس در حال بررسي اين موضوع است و به اين مسئله ورود مي کند.

سید هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به تنش های اخیری که در ورزش فوتبال کشور بوجود آمده بود و صحبت های مبنی بر تبانی و رشوه در این رشته ورزشی مطرح شده بود بالاخره می بایست کسانی وارد می شدند تا جلوی این گونه فسادها را با توجه به اینکه ما می دانیم فدراسیون فوتبال عناوین فرهنگی و مبارزه با فساد را یدک می کشد، بگیرد.

سخنگوي فراکسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي تصریح کرد: کشور ما کشور اسلامی است و ما میخواهیم در این کشور پاک زندگی کنیم البته مطمئن هستیم که ذات ورزش ما پاک است و تنها عده ای قصد دارند به این پاکدامنی لطمه بزنند و کل ورزشی و جامعه را زیر سوال ببرند اما مجلس قرار است به این مساله یعنی رشوه گیری و تبانی ورود کند و مردم مطمئن باشند که ما برای مبارزه با این موضوع هیچ گونه کوتاهی نمیکنم.

وی افزود: پیشنهاد مبارزه با تبانی و رشوه خواری در فوتبال را کمیسیون فرهنگی مجلس و برخی از نمایندگان ارائه کرده اند که با آن موافقت شد.

حسینی تأکید کرد: فراکسیون خانواده و زنان با مسئولان وزارت ورزش جلسه ای را از ساعت 7 صبح در محل فراکسیون برگزار کردند که قالب اعضای مجلس را خانمها تشکیل می دادند و من هم به عنوان نماینده فراکسیون خانواده در این جلسه حضور یافتم که در این جلسه صحبتهایی در خصوص حوزه ورزش زنان، حوزه فرهنگی، اخلاق محوری در ورزش و عدم ورود مسائل سیاسی به ورزش بانوان صحبتهایی مطرح شد و اعضای حاضر نیز نظرات خود را در این باره ارائه کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته ای در دست تأسیس است تا به مسئله خصوصی سازی باشگاه های فوتبال کشور بویژه پرسپولیس و استقلال ورود پیدا کند تا جایی که حتی برخی از افراد عضو این کمیته نیز مشخص شده اند و این مسأله را پیگیری می کنند و با زیر نظر داشتن روند گذشته و آینده نگری قرار است که با قوت در این خصوص کنکاش کنند./مح

 


 

برچسب ها: فوتبال ، مسلمان ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار