رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان از انعقاد قرارداد همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با دانشگاه والنسیا اسپانیا خبر داد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،  "محمد شکاری" گفت: این قرارداد دو طرفه با هدف ارتقاء سطح دانش و بهره مندی از تجارب علمی بهداشتی و درمانی و برگزاری آموزش های علمی و بهره مندی از اساتید و اعضا هیئت علمی دانشگاه والنسیا بین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و دانشگاه والنسیا اسپانیا منعقد شده است.

 "شکاری" افزود: تبادل دانشجو در رشته های مختلف پزشکی بین دو دانشگاه والنسیا و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از دیگر مفاد این قرارداد می باشد که دو دانشگاه به این توافق رسیده اند که در مقاطع مختلف دانشجوهای رشته های مختلف پزشکی از دوره های کوتاه مدت استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه این قرارداد 4 ساله می باشد، اظهارکرد: از دیگر مفاد این قرارداد بهره مندی دو دانشگاه از پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه پزشکی است.

قائم مقام وزیر وزیر بهداشت در استان هرمزگان ابراز کرد: ایجاد روابط با سایر دانشگاه های دنیا از اهداف دانشگاه ها است تا بتوان پتانسیل های علمی کشور نیز به سایر دانشگاه ها شناسانده شود.

 "شکاری" تصریح کرد: هر منطقه ای از کشور بنا به موقیعت اقلیمی پتانسیل های خاص خودش را دارد و این موقیعت مناسبی است تا بتوان توانمندی های تحقیقاتی و درمانی استان هرمزگان به سایر کشورهای شناسانده شود به طوری که مراقبت های اولیه در سطح خانه های بهداشت از برنامه های تاثیرگذار و مورد علاقه دانشگاه والنسیا بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار